Sendt: 04 Marts 2008 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Vi arbejder ganske rigtigt på at få mere i sortimentet, men for det første vil vi kun vælge et mærke, som vi føler allerede FØR vi sætter priserne ned er suveræne til prisen, for det andet må vi indrømme at vores agressive prispolitik har betydet at der på de indre linjer blandt producenterne i udlandet er en del frygt for om vi ødelægger markedet hvis vi overtager et mærke, og sætter det alvorligt ned.
Heldigvis er Focal meget glade for os, og har hjulpet os i forhandlinger med flere producenter af elektronik og kabler. Dog regner vi ikke med at få ny agenturer før på den anden side af sommerferien, og der er altså ingen garanti for at vi når det til den tid.
msquared skrev:
Jeg har også et gavekort tilgode hos dem, de skulle efter eget udsagn snart udvide deres sortiment, (jeg mener det stod i en mail)... Men ja, som det ser ud nu får man ik meget for under 3k... |
|
|
Vi har lige lanceret nye produkter, i form af Sib serien fra Focal, hvor man nu kan få en Sib minimonitor for 895,- Jeg har idag sendt pressemeddelse ud på Sib serien til Recordere.dk, Hifi-musik.dk og hifi4all.dk, men indtil nu er det kun recordere.dk der har bragt nyheden.
Gavekortet har iøvrigt ingen udløbsdato. __________________ Venlig hilsen
Michael Guldager
|