Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 19:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: K T Radio - Quad Aldrig mere (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ost.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2003
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Sendt: 06 Januar 2006 kl. 23:18 | IP-adresse registreret  

Jeg er ejer af Quad L. 22 2 stk. 99 mono, 99 CDP, samt Quad 99 pre amp.  Min Quad pre. amp 99 gik i udu, og jeg kontaktede KT i København. Spurgte om de kunne lave den, svar ja. De spurgte om jeg ville have et tilbud, svar nej den skal bare laves. De fik den til rep og efter ca. 14 dage kom dommen. Desværre den kan ikke laves, så betal 250,- og du kan få kassen tilbage. Jeg blev overrasket, da de oplyste ved indleveringen at de vile / kunne lave den. Jeg bad jo ikke om tilbud. Sælgeren i butikken er jo uden skyld i denne politik, så der er ingen grund til at slagte ham. Jeg ringede til  Flemming Christensen som havde underskrevet den modtagene faktura, og spurgte om grunden til regningen på de 250.- Flemming oplyste at det ikke kunne betale sig at rep. den modtaget for forstærker, så de ville have dækket deres udgifter til denne undersøggelse. Jeg betalte regningen under kraftig protest, sendte min Quad til England hvor jeg måtte betale små 800. DK kr incl. forsendelse. Kære KT kunne det ikke betale sig at lave min Quad, eller har i ikke den fornødne viden. ??? 

Oplys fremover jeres kunder ved indlevering at i ikke har den viden der skal til, og få heved respekt om jeres ellers så gode ry.  Godt nytår fra Ost. 

Til top Vis ost.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ost.

oghvadså
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 21:18 | IP-adresse registreret  

KT radio reparerer ikke Quad selv, det ryger ud til Highend musikservice som de bruger. Highend musik har givetvis ingen der rigtig kan reparere Quad, så på den måde tjener alle lidt på at dit apparat flagrer lidt rundt.

Du gjorde det eneste rigtige i at sende dit udstyr til England. Jeg har god bekendt der måtte af med betydeligt mere hos "nævner ingen navne" for at få sit ureparerede grej tilbage.

Til top Vis oghvadså's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oghvadså

ost.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2003
Lokalitet: Bornholm
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

oghvadså: Jeg var vidende om, at KT ikke selv udførte rep. af Quad. Det var derfor at jeg ikke en men to gange spurgte i butikken om de kunne lave den. Klaus giv derfor besked til sælgerne i butikken hvilke mærker der kan laves, således undgår i negativ omtale. Mvh Ost
Til top Vis ost.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ost.

blackhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 22:44 | IP-adresse registreret  

Altid ked af hadetråde, de yder ingen retfærdighed. Men jeg må sige at jeg aldrig tidligere har oplevet noget lignende..

Min forstærker flakkede rundt i systemet i over en måned, så lang tid tog det selskabet at skifte en højttalerterminal. At en sådan udskiftning skulle koste 977,- kr inkl. moms lærer jeg aldrig at forstå, derudover vidste ingen hvor den var da der ikke var blevet udfyldt nogen repseddel. Adskillige telefonopkald uden resultat, før den dukkede op på mystisk vis..

Det gav desværre intet afslag i den noget saftige pris i butikken, som lukkede før tid så jeg måtte finde ekspedienten i baglokalet før der kunne blive åbnet..

Jeg tror at jeg finder et andet sted at lægge mine penge.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes