| Sendt: 06 Januar 2006 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er ejer af Quad L. 22 2 stk. 99 mono, 99 CDP, samt Quad 99 pre amp. Min Quad pre. amp 99 gik i udu, og jeg kontaktede KT i København. Spurgte om de kunne lave den, svar ja. De spurgte om jeg ville have et tilbud, svar nej den skal bare laves. De fik den til rep og efter ca. 14 dage kom dommen. Desværre den kan ikke laves, så betal 250,- og du kan få kassen tilbage. Jeg blev overrasket, da de oplyste ved indleveringen at de vile / kunne lave den. Jeg bad jo ikke om tilbud. Sælgeren i butikken er jo uden skyld i denne politik, så der er ingen grund til at slagte ham. Jeg ringede til Flemming Christensen som havde underskrevet den modtagene faktura, og spurgte om grunden til regningen på de 250.- Flemming oplyste at det ikke kunne betale sig at rep. den modtaget for forstærker, så de ville have dækket deres udgifter til denne undersøggelse. Jeg betalte regningen under kraftig protest, sendte min Quad til England hvor jeg måtte betale små 800. DK kr incl. forsendelse. Kære KT kunne det ikke betale sig at lave min Quad, eller har i ikke den fornødne viden. ???
Oplys fremover jeres kunder ved indlevering at i ikke har den viden der skal til, og få heved respekt om jeres ellers så gode ry. Godt nytår fra Ost.
|