| Forfatter |
|
banz Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1219
|
| Sendt: 02 Januar 2006 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej, jeg havde tænkt mig måske at købe nogle b&w dm 604 s3 brugt på sjælland i kokkedal 2980, men kan ikke selv hente dem. jeg bor i ebeltoft i østjylland 8400. hvad tror i det ville koste at få dem sendt? de vejer 29.2 kg. stk og kan ikke helt huske dimensioner, men de er på hifiklubbens hjemmeside: www.hifiklubben.dk
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 02 Januar 2006 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis der er en eller anden form for emballage der egner sig til transport, så kan postDK klare opgaven. i så fald vil det nok koste omkring 3-400kr stykket. er der ingen emballage, ville jeg nok overveje hvor vigtige de er, evt pakke dem godt ind i tæpper, en snor omkring og så få et et godt fragtfirma til at køre dem hjem.
|
| Til top |
|
| |
banz Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Januar 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
du tror ikke det kan gøres billigere? det er jo trods alt en slat penge
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 03 Januar 2006 kl. 07:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
prøv at ringe til en fragtmand og hør dem ad..
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 03 Januar 2006 kl. 08:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
eller ring til PostDK
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
Vandreren Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 16
|
| Sendt: 03 Januar 2006 kl. 08:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som privat kan du kunn sende op til 20 kg med Post Danmark iflg. deres hjemmeside. Så du er nødt til at forhøre andre steder ellers må du ud at køre selv.
med venlig hilsen
Stig
__________________ Enhver so synes bedst om sine egne grise
|
| Til top |
|
| |
banz Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Januar 2006 kl. 12:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det er jo lige det at jeg kun er 13, så jeg kan ikke tage ud at køre selv... har prøvet ats ende en mail til post-dk, er der nogen der har et tlf til en der kunne fragte dem billigt?
|
| Til top |
|
| |
CPH-R Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
| Sendt: 03 Januar 2006 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde en gang et stort 2 delt antikt skab, som skulle fra København og over til min mor i Århus..! Jeg ringede til 2-3 Århusianske flytte firmaer, og 2 uger efter skulle en af dem, køre med en tom flytte bil hjem fra København. Jeg gav 350,- og min mor fik dem til at slæbe det ind i hendes stue ”og hun gav vist en bajer eller to”
Peter __________________ INNOVATING not IMITATING
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 03 Januar 2006 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vandreren skrev:
Som privat kan du kunn sende op til 20 kg med Post Danmark iflg. deres hjemmeside. Så du er nødt til at forhøre andre steder ellers må du ud at køre selv.
med venlig hilsen
Stig
|
|
|
ikke korrekt, jeg har ved flere lejligheder sendt varer tungere end 20kg, så koster det bare ekstra. Sidst var en forstærker på 30kg. De overklistrer bare kassen med små orange klistermærker hvor der står "+20kg" eller sådan noget
|
| Til top |
|
| |
Jesse Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 87
|
| Sendt: 03 Januar 2006 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
En typisk kurer, som afhenter og bringer direkte til din dør koster 7,45 + moms pr. km
|
| Til top |
|
| |
FinnC Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 372
|
| Sendt: 03 Januar 2006 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej banz,
Slå op på de gule sider 'Fragt', find Danske Fragtmænd i Aarhus, ring og spør efter prisen. Du kan samtidig få oplyst hvem der er din lokale fragtmand, samt sælgers lokale fragtmand, så sælger ved hvem de skal afleveres til - sælger ringer og aftaler med fragtmand, at 'kasserne' skal afhentes... og du får dem bragt til døren.
Med den vægt du angiver, så vil de antagelig være billigst. Husk at afsender skal betale fragtbeløbet (sendes franco) ved aflevering til hans fragtmand, ellers koster det !
Venlig hilsen Finn
__________________ Nogle drukner sig i problemer, andre tager sig en uddannelse, så de kan svømme imellem dem. [Mark Twain 1835-1910]
|
| Til top |
|
| |
banz Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Januar 2006 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok, tak for alle svarene. hvor meget ekstra ko ster det pr. kilo? for jeg har nemlig lige modtaget en mail hvor de skriver: "nej, hvis din forsendelse er over 20kg er det desværre ikke muligt." det er da sådan lidt då¨rlig salgstaktik at sige nej det kan vi ikke, hvis de rent faktisk godt kan!
jesse: 7.45+moms, hvor meget er det ca. med ALT inklusivt, hvist de ikke behøver at hjælpe os med at bære det/dem ind.
finnc: tak for det meget fine og detaljerede svar!
cph-r: så har du hvist været ret heldig, sendte en mail til et andet firma, de skulle have 3.495.00kr + olie, timelån...osv. for at køre det i en tom vogn, og de ofrede KUN tomme vogne/vogne hvor de kun fragter en enkelt person ting.
|
| Til top |
|
| |