Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juli 2024 | 09:15   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: mr. z hjemmebiosystem (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mr.z
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 22
Sendt: 08 Juli 2006 kl. 01:30 | IP-adresse registreret  

Til top Vis mr.z's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mr.z
 
Carstong
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 04 Juni 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 442
Sendt: 08 Juli 2006 kl. 01:35 | IP-adresse registreret  

En gennemgang af tingene vil være rart

Til top Vis Carstong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carstong
 
mr.z
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 22
Sendt: 08 Juli 2006 kl. 01:48 | IP-adresse registreret  

nå første gang jeg prøver at lægge billeder ind, og det gik fint vidste bare ikke hvordan jeg kunne skrive  sammen med billedet.

Nå men fik endelig taget mig sammen til at vise jer hvad jeg har hjemme i stuen, har haft projektor i 2 år men synes tiden var moden til at skifte til plasma.

Men selfølgelig er der problemer med plasmaen nå jeg endelig har fået alt hvad jeg ville ha indtil videre ihvertfald, men ok regner da med jeg får en skærm tilbage der virker som den skal:).

her er hvad jeg har af udstyr

plasma samsung oem 42tommer

fronthøjtalere daliconcept 6

center daliconcept

baggrundshøjtalere og sub mangler jeg stadig men lige på trapperne selfølgelig også dali concept.

surroundreciever denon avr 1804

dvd pioneer dv 370

og så min ps2  og min darth vader til at passe på det hele:).

kommentarer modtages gerne og ja inden i kommer efter mig ska nok få styr på kabelføringen.

 

 

Til top Vis mr.z's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mr.z
 
mr.z
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 22
Sendt: 08 Juli 2006 kl. 01:48 | IP-adresse registreret  

er kommet carstong begyndervanskeligheder
Til top Vis mr.z's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mr.z
 
LMG03
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 127
Sendt: 08 Juli 2006 kl. 04:21 | IP-adresse registreret  

hvordan spiller de concept 6?
jeg er i tvivl om hvorvidt jeg skal have concept8 eller 6.
men ellers et dejlig lille setup du har.
Til top Vis LMG03's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LMG03
 
mathias 2
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Juni 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1669
Sendt: 08 Juli 2006 kl. 12:42 | IP-adresse registreret  

super fedt med alt det DALI! også super fed skærm! kan vi få flere billeder at se?

__________________
Til top Vis mathias 2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mathias 2
 
mr.z
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 22
Sendt: 09 Juli 2006 kl. 12:34 | IP-adresse registreret  

mine concept 6 spiller som en drøm dejlig ren lyd, men ok kommer fra et par monstre cerwin vega e315 fra 15 tommer til 6 er noget af et spring og kan godt mærke jeg mangler lidt kraft, netop derfor ska jeg ha en sub snart har faktisk aldrig ejet en faktisk for dårligt.

Men stilmæssigt må jeg sige det ser noget bedre ud med men en slank højtaler en sådan en en bred fætter, var tæt på helt at skippe gulvhøjtalere men kunne ikke helt alligevel og har bestemt ikke fortrudt.

Var også meningen jeg ville ha concept8 men der var lige stillet nogle 6 op sammen med en skærm i min størrelse så der var jeg totalt overbevist så det blev dem .

mange tak for tilkendegivelserne ska nok komme en masse flere billleder det lover jeg .

Som sagt meget tilfreds med min plasma men synes alligevel jeg savner min projektor når der skal ses film alligevel noget af et spring fra 110 tommer til 42, men ok blev lidt overdrevet at ha projektor på den lange led i stuen med surround og plasma på den korte med surround så det måtte skippes, også lidt mere stilrent  synes jeg men nok bare en vanesag, over and out fra mig denne gang.

Til top Vis mr.z's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mr.z
 
Claus_DK
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 610
Sendt: 09 Juli 2006 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

Tillykke med det nye setup. Det ser stilrent ud.

Du har selv nævnt det mht kabler, men du får den alligevel:

Som jeg ser det vil det kræve 3xkabelskjulere, left, right center, samle kablerne, putte dem i, en gang dobbeltklæbende tape, og så er det klaret

Kan godt forstå din Plasma/projektor overvejelser. Min løsning kommer til at bestå i at have et motoriseret lærred som kommer ned foran plasma'en. Tror det bliver en ok løsning. Har en Z3, men mangler nyt lærred da det gamle var fastramme. Du kunne jo evt. løse problematikken på samme måde?

 



__________________

Til top Vis Claus_DK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus_DK
 
LMG03
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 127
Sendt: 09 Juli 2006 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

et lille bitte råd hvis du inde for en fremtid skal have baghøjttaler vælge Concept2, mine to concept1 har lidt svært med at følge Concept2 og Centeren.
men jeg kan stadigvæk høre at jeg mangler nogle gulvhøjttaler så er det jo godt at man har denon 2106.
men ellers jeg synes rigtig godt om dit setup, 42" plasma er også meget godt, Subben kan du jo finde billigt brugt.
pesonligt ville jeg nok have stillet den center over plasma'en, jeg synes at det giver en bedre gengivelse ihvertfald min mening, men du har nok forsøgt det og har fundet den rigtige position.
Til top Vis LMG03's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LMG03
 
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 09 Juli 2006 kl. 13:09 | IP-adresse registreret  

Hey mr. z,

fik du snakket med dem over i Silkeborg?

Du kan jo se mit setup her: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=41125&P N=2

Er fandeme os glad for min skærm :D

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 
mr.z
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 22
Sendt: 10 Juli 2006 kl. 13:11 | IP-adresse registreret  

hej sune har da allerede set dit setup selfølgeligminder lidt om mit det gamle fedt nok, men sku prøve noget andet end cerwin vega.

og ja har snakket med dem i silkeborg har ikke været hjemme de sidste par dage men de ska ha plasmaen over desværre men så er der lige problemet at der faktisk ikke rigtig nogle fragtfirmaer der kører private pakker over 20 kg til jylland det faktisk utroligt, og synes ikke lige jeg har lyst til at betale 4000 kr for at 3x34 kan køre den derover, så må jo bare lede videre men synes det er utroligt  men finder vel et firma der vil på et tidspunkt.

til claus  tak for kabelløsningerne og tror projektor er et overstået kapitel men lad os nu se

til lmg03 hvis dine concept1 har svært ved at følge concept2 så mon ikke jeg får samme problem med concept6, men ok sælgerne sagde de sagtens kunne trække for havde tænkt mig concept1.

men ok med hensyn til centeren placering har du muligvis ret men så højt som plasmaen hænger ville det være for højt lige pt men kan være senere jeg får plasmaen længere ned og så kunne centeren komme op og hænge. men det lyder sgu stadig godt selvom den er dernede.

Til top Vis mr.z's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mr.z
 
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 10 Juli 2006 kl. 15:17 | IP-adresse registreret  

Har du undersøgt hos DHL eller UPS ?

For langt under 4000 kr. kan du sku låne en bil og en trailer og selv køre der over :D så giver jeg gerne en kold, og en HD demo hos mig ;)

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 10 Juli 2006 kl. 15:27 | IP-adresse registreret  

Men ved at DHL skal have 3000 kr for at sende en pakke fra Danmark til Aboja :) hehe et eller andet sted i Afrika LOL don´t ask...

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 10 Juli 2006 kl. 15:37 | IP-adresse registreret  

Og hvis du vil have et helt nyt tv så sender du bare med postdk   

Og jo du kan godt sende mere end 20kg med post danmark, men de kræver bare at du selv bære det ud på deres lager eller postbur, og så kommer der noget kilo tillæg på....

Jeg har sendt nogle højtaler angang, de vejede 30 kg. til sammen... tror det kostede en 300 kr.

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 
mr.z
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 22
Sendt: 11 Juli 2006 kl. 02:42 | IP-adresse registreret  

har fundet et fragtfirma der kan tage den men han ringede aldrig tilbage håber jeg får fat i ham imorgen.Jeg tror mange af fragtfirmaerne simpelthen ikke tager over 20 kilo med.

her er lidt flere billeder som lovet

lidt nærbilleder  af mine herligheder:)

hernede under er min anden herreplads så den er jeg også bare glad for selvom jeg burde få mig en stationær men altid dejlig liret med en bærbar, men lige nu har den ikke den funktion da den står på et computerbord som sagt

 

 

 og her bag min sofa sku der gerne snart hænge et par concept2 snart nå nu concept 1 ikke er gode nok  og selfølgelig en sub i hjørnet.

og så lige her til sidst et par kultfigurer, de behøver jo ikke altid kun være på skærmen velbliver aldrig helt voksen.

undskylder lige for rodet med billederne men har sgu lidt problemer med at få dem ned i den rigtige størrelse, men håber i kan finde hoved og hale i det alligevel lærer det vel på et tidspunkt

Til top Vis mr.z's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mr.z
 
LMG03
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 127
Sendt: 11 Juli 2006 kl. 03:35 | IP-adresse registreret  

det er nogle rimelige fede figurer, fed/sjov detalje med det alligator hoved.
ville det ikke være fedt hvis figurene sad i en kuppel med lys i bunden, så det var det føste man fik øje på en mørk nat.
Til top Vis LMG03's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LMG03
 
Muws
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Marts 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 109
Sendt: 11 Juli 2006 kl. 06:33 | IP-adresse registreret  

Vedrørende det med fragtfirmaet.

Modtog selv for snart et par år siden, 2 Laserdisk afspillere og henved 70 film, pakket ned i to flytte kasser. Den ene kasse vejede kun en 15 kilo, mens den anden lå over 30 kilo. De ankom med Danske Fragtmænd www.fragt.dk

Og da han åbnede bagsmækken til sin bil, så jeg kunne få kasserne, så jeg mange tunge ting bag i hans vogn. Så 20 kilo burde på ingen måde være noget problem :)


__________________
Det var pokkers - Sony ES ?!
Til top Vis Muws's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Muws
 
Tommy Dali
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Oktober 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 246
Sendt: 11 Juli 2006 kl. 09:37 | IP-adresse registreret  

mr.z skrev:

hej sune har da allerede set dit setup selfølgeligminder lidt om mit det gamle fedt nok, men sku prøve noget andet end cerwin vega.

og ja har snakket med dem i silkeborg har ikke været hjemme de sidste par dage men de ska ha plasmaen over desværre men så er der lige problemet at der faktisk ikke rigtig nogle fragtfirmaer der kører private pakker over 20 kg til jylland det faktisk utroligt, og synes ikke lige jeg har lyst til at betale 4000 kr for at 3x34 kan køre den derover, så må jo bare lede videre men synes det er utroligt  men finder vel et firma der vil på et tidspunkt.

til claus  tak for kabelløsningerne og tror projektor er et overstået kapitel men lad os nu se

til lmg03 hvis dine concept1 har svært ved at følge concept2 så mon ikke jeg får samme problem med concept6, men ok sælgerne sagde de sagtens kunne trække for havde tænkt mig concept1.

men ok med hensyn til centeren placering har du muligvis ret men så højt som plasmaen hænger ville det være for højt lige pt men kan være senere jeg får plasmaen længere ned og så kunne centeren komme op og hænge. men det lyder sgu stadig godt selvom den er dernede.

Hej M.z

jeg fik kørt en surr.(ca 34kg) forst. til fyn fra aalborg med de dansk fragtmænd det kosted hvis 390kr og der var en forsikring på 15k i prisen

mvh

filur

Til top Vis Tommy Dali's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tommy Dali
 
mr.z
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 22
Sendt: 12 Juli 2006 kl. 01:18 | IP-adresse registreret  

er ogsåå meget glad for mine figurer regner med at få flere med tiden og vil gerne ha dem samlet på en eller anden fed måde, men også så det ikke bliver for dominerende at se på da de jo står i stuen, kan os blive lidt for drengerøvsagtig.

Til filur og muws så hører det fortiden til at man kan sende pakker med danske fragtmænd som privat, men ok ringede faktisk til dem pga det i skrev og de sagde i mit tilfælde, kunne jeg ringe til firmaet som plasmaen sku sendes til og få dem til at ringe en ordre ind og det har jeg så gjort men sælgeren ringede aldrig tilbage til mig idag, han har nok haft travltmå ringe til ham imorgen  er spændt på om jeg nogensinde får sendt det fjernsyn afsted til silkeborg, eller jeg skal lære at leve med en rød streg der bare bliver længere og længere  ja det hjælper ikke ligefrem på ideen med at købe dyre ting over nettet, men ok der er jo en der skal være uheldig, det retter sig nok i sidste ende.

fyrede lige mine højtalere af i dag med noget il divo noget fantastisk opera agtigt til jer der ikke kender det, det lød fantastisk, der kunne mine gamle cerwin vegaer bestemt ikke være med rent lydmæssigt det må jeg sige.

Til top Vis mr.z's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mr.z
 
mr.z
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 22
Sendt: 13 Juli 2006 kl. 16:14 | IP-adresse registreret  

så fik jeg sendt min plasma afsted i dag sku selv aflevere det hos de danske fragtmænds central i tåstrup, men de ville kun sende den fordi den skulle retur til firmaet de kører slet ikke for private mere ellers.

Men det kom afsted og det var jo første skridt så glæder jeg bare til næste skridt når det kommer tilbage tip top og overlever turen selfølgeligder er godt nok lidt tomt på væggen lige nu så nu er det tour de france på et 14 tommer uden txt som jeg er ret afhængig af noget af en kold tyrker men det skal nok gå, lidt positivt var der da var jo spændt på hvad det ville koste at få sendt afsted 294 kr det var overraskende og noget billigere end jeg havde regnet med så nu ska de bare få det lavet i en ruf, hej for nu.

Til top Vis mr.z's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mr.z
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes