Hej!
Så ville jeg også lige dele mit surround med jer... Jeg har haft dette setup i snart 3 år nu, og der er planer om forbedringer i fremtiden.
Mit setup består af:
6.1 surround med DTS 6.1 direkt Dolby osv....
Højtalere fra klipsch Reference (Model R7)
Front: RF-7
Rear: RS-7
Rear center: RC-5
Center: RC-7
(se link for spec. og 360 graders rundvisning af højtalerne, rigtig god)
Jeg er så vildt tilfreds med disse højtaler, de har så meget power!, at min Yamaha sub ikke kan følge med hvis der skroes godt op, på trods af sine 800 W i udgangs effekt.
Yamaha:
sub: YST-SW800
http://www.klipsch.com/product/product.aspx?cid=362
TV´et er et 42 tommer fra Sony, som jeg stadig er meget glad for trods sine snart 6 år på bagen.
DVD afspilleren er fra Sony.
OG sidst men ikke mindst min resiver fra Yamaha RX-V1200 (rigtig god, trods sine 3 år på bagen)
Fremtidig ønsker:
Bedre rum (større rum), sker nok først når man selv får hus.
Sub: 2 stk. Fra klipsch RWS 15, desvære rigtige dyre.
Ny resiver om noglen år. ( i øjeblikket en Yamaha DSP-Z9), som en eller flere effektforstærkere!
Og ikke mindst en projektor!

Her ses min dejlige front med god effekt
.... I venstre side af tv´et ses en hvis box med rød lampe, det er min hjemme lavet afbryder, som kan styres med fjernbetjening.

Billeder af lidt pynt på væggene, da man ikke må hænge skum op til forbedring af lyden.

Resiveren, samt DVD afspillerne.... og en vigtig tomstuk til cm. præcis måling af højtalerne.

Min dejlige center højtaler med 2 stk. 8 tommer bas.

Min venstre front, desvære var scart kablet ikke langt nok, så det ses i baggrunden

Min højre side.

Min front uden bestræk.

Min ene baghøjtaler dejlige baghøjtaler.

Rear delen, med en fin sofa som er god høj så jeg derved kommer til at side præcis i diskant linjen fra alle højtalere

Den højre side af rear delen...
Dette var så mit nuverende udstyr, som jeg varmt kan anbefale til andre
.