Tilbage til HIFI4ALL.DK 1. juli 2024 | 13:05   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Eiberg’s Jamo C809, Primare, Marantz (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Eiberg
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Expert, Fields

Bruger siden: 08 August 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 225
Sendt: 13 Juni 2005 kl. 16:06 | IP-adresse registreret  

---------------------------------------------------------- -------------------------------------

Indhold:


- Setup liste /// Side 1
- Basis-anlæget /// Side 1 (13/06/2005)
- Supra kabler & JVC TV /// Side 2 (02/07/2005)
-
På tide med en update /// Side 2 (21/11/2007)
- Jamo C809 + Primare A30.5 + Pioneer DV600AV-S /// Side 2 (21/01/2008)

---------------------------------------------------------- -------------------------------------

Udstyr:


    - Højtalere: Jamo C809 (Apple)
    - Receiver: Marantz SR7500
    - Effektforstærker: Primare A30.5
    - DVD: Pioneer DV600AV-S
    - Musik-afspilning: High-end HTPC
    - TV: LG 37LC3R

Kabler:

    - HTPC lyd ->  Receiver: Supra Trico (MP-8 + PPSL stik)
    - DVD lyd -> Receiver: Supra Trico (PPSL stik)
    - HTPC billede - > TV: Tech+Link XS DVI-D -> HDMI
    - DVD billede -> TV: Supra HDMI kabel
    - Receiver -> Effektblok: Supra EFF-ISL bi-amp kabel (PPSL stik)

Andet:

    - Spikes/fødder: VT Feet
    - Spectral CR11140 TV-bænk

Indkøbslisten:

    - CI Audio VDA2 + VAC1 (DAC og PSU)
    - Primare PRE30
    - Jamo C80CEN + Jamo C80SUR
    - Blu-ray
    - Yamaha RX-V3800 Titanium
---------------------------------------------------------- -------------------------------------
Jamo C809 + Primare A30.5 + Pioneer DV600AV-S, 21/01/2008:
Nå, så skete der igen lidt markante ændringer i setup'et.
Jeg har i længere tid godt kunne tænke mig at tage et skridt op hvad angår højtalere.
Jeg har været meget glad for mine Jamo E875'ere, og var derfor helt frisk på at købe Jamo igen.

Jeg kastede mig ud i det og bestilte Jamo's nye topmodel (hvis man ser bort fra R909), nemlig C809. De ser sådan her ud:



Det er nogle store højtalere, og for at de ikke skulle få for lidt at leve af har jeg også indkøbt en Primare A30.5 (5 x 120W), som jeg bi-amper så jeg har 240W pr. kanal.



Den er sat til Marantz'en med Supra EFF-ISL bi-amping kabler med PPSL stik i alle ender.
Ligeledes skiftede jeg mit Supra PLY5.4/S bi-wire ud med et PLY5.4/S bi-amp kabel. Det hele handlet som AV-Connection som altid.
Man kan måske fornemme at jeg synes Supra laver rigtig lækre kabler til prisen ;)

Jeg er kanon glad for min HTPC hvad angår musik afspilning, næste opgradering dertil bliver nok i form af en DAC, i stedet for at bruge Marantz'ens DAC.
Derimod synes jeg det var noget værre bøvl når der skulle ses film derpå. Bestemt kunne det lade sig gøre med et godt resultat, men jeg er nu gået tilbage til en helt almindelig solid afspiller.
En Pioneer DV600AV-S:



Jeg har jo desværre ikke længere surround, men det er planen at der skal også skal indkøbes matchende center og baghøjtalere med tiden. Det var også derfor jeg valgte A30.5'eren, da jeg stadigvæk har en kanal ledig derpå til center højtaleren.

Jeg har skudt nogen billeder, kig løs...
































Tager gerne imod spørgsmål :)

Næste ønske på listen kunne være et større rum så højtalerne kunne få noget mere luft....

---------------------------------------------------------- -------------------------------------
På tide med en update, 21/11/2007:
Puha, godt nok lang tid siden jeg har ændret noget herinde... Nå, men er flyttet og der er da kommet lidt nyt til. Er siden da også blevet branchemedlem (sælger i Expert).
Der er et par ting på ønskelisten der gerne skulle komme i løbet af foråret, Sony W3000 eller X3500 (svært valg), noget Pioneer DVD, SR7500'eren kunne godt blive skiftet ud med en SR7002, og sidst men ikke mindst en effektforstærker (ikke fordi der er brug for det, men satser på snart at rykke hjemme fra og så kunne den jo blive handy ;))

Nå, men sådan ser det ud nu:






Mit LG fjernsyn... Er faktisk ikke så dårligt som man gør LG til. Dog står det til hurtigst muligt udskiftning, da jeg utrolig gerne vil have et Sony.

















En Philips SRU9400... Fungerer over alt forventning. Satser på at få fingre i SRU8015 inden ikke så længe.



Sidst men ikke mindst - min rodekasse med diverse overskudskabler =)

---------------------------------------------------------- ------------------------------------

Supra kabler og JVC TV, 02/07/2005:
Så er der blevet købt nye kabler hjem, der skulle udskifte mine Tara Labs Nexa på henholdsvis fronthøjtalere og centeren.
Valget faldt på Supra PLY Bi-Wire (PLY 3.4/S + PLY 2.0) fra AV-Connection.
Kablerne er igang med at blive spillet til og i mellemtiden vil jeg ikke snyde jer fra et par billeder:





... kan lige nævne der også er bananer på forstærker-siden og at de er magen til dem på billederne. Lækkert!

Og så er der sket endnu et stort skridt. Mit gamle grimme Lumatron 28" 16:9 er blevet skiftet ud. På arbejdet var vi ved at rydde ud på vores lager af fjernsyn og jeg valgte så at slå til.

Jeg har købt dette JVC AV-32T35SPE for en sum af 3000,- på mit abrjede da vi ryddede op på lageret - normalprisen var 7999,-.



Jeg er MEGET godt tilfreds og har virkelig fået "value-for-money" for 3000,-.
Kæmpe forskel i forhold til mit gamle TV, og det kan kun blive bedre med ny DVD-afspiller om en måneds tid.

---------------------------------------------------------- ------------------------------------

Første post, 13/06/2005:


Lige et billede over "fronten" af bio'en...


Close-up af venstre fronthøjtaler


Close-up af subwooferen. JBL E150P, på udseende matcher den mine Jamo'er meget godt. Jeg bruger den dog udelukkende til film.
Der er lidt for meget bulder-bass over den, til den kan bruges til musik.
Nu har mine Jamo'er heller ingen problemer med at smide nok bass ud i rummet, så til stereo er subwoofer overkill ;)
Men skiftes skal den nok...


Close-up af højre surround-speaker


Close-up af venstre surround-speaker


Close-up af TV'et... Et Lumatron 28" 16:9... Købte det på arbejdet for 1000,- og til den pris er det helt fantastisk. Det skal dog skiftes ud med noget i en helt anden klasse ;)


Min SR7500 og en Technica DVD-afspiller. Købte DVD'en for 200,- (normalpris omkring 800,- vist nok), igen på arbejdet. Den står også til en udskiftning med en Marantz DV6500 hurtigst muligt.


Close-up af SR7500... Lækker receiver...


Og så lige sofa-rækken :p... "Bunden" af sofaen kan trækkes ud, så der også er godt med benstøtte til når der ses film.


Kom med lidt kommentarer :)

Til top Vis Eiberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eiberg Besøg Eiberg's Websted
 
Clive
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 April 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 265
Sendt: 13 Juni 2005 kl. 16:15 | IP-adresse registreret  

Det må jeg nok sige. Flot hjemmebio - selvom rummet ikke er så stort..jeg sætter pris på din Marantz og Jamo ht'er.

Er alle ht'er magnetisk afskærmet?
Mvh. Clive

Til top Vis Clive's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clive
 
Eiberg
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Expert, Fields

Bruger siden: 08 August 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 225
Sendt: 13 Juni 2005 kl. 16:26 | IP-adresse registreret  

Clive skrev:

Det må jeg nok sige. Flot hjemmebio - selvom rummet ikke er så stort..jeg sætter pris på din Marantz og Jamo ht'er.

Er alle ht'er magnetisk afskærmet?
Mvh. Clive



Hehe, takker...

Ang. afskærmning, så ved jeg det faktisk ikke. Der står desværre ikke mere i min manual, end der gør på Jamo's side. Jeg er 99% sikker på at centeren er afskærmet, jeg har ihvertfald aldrig oplevet nogle forstyrrelser i billedet.
Fronterne var engang placeret lige ved siden af TV'et og havde heller ingen problemer der.
Til top Vis Eiberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eiberg Besøg Eiberg's Websted
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 13 Juni 2005 kl. 16:52 | IP-adresse registreret  

lækkert..

bare jeg havde haft sådan en hjemmebio som 17årig..

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 2671
Sendt: 13 Juni 2005 kl. 17:22 | IP-adresse registreret  

Dælme i orden setup for en 17-årig!  herfra! Må også tilslutte mig witzel og sige, gid det havde været mig

- BR

Til top Vis BjarkeNR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeNR
 
Fournais
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 846
Sendt: 13 Juni 2005 kl. 19:24 | IP-adresse registreret  

Bare jeg havde sådan et rum, sådan en sofa, sådan en bio....

Nu skal jeg ikke gå helt i selvsving...

Flot bio, du når uden tvivl langt

__________________
"If music is the fruit of love, give me access."

William H. Shakespeare.

Mit stereo
Til top Vis Fournais's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fournais Besøg Fournais's Websted
 
Tommy Dali
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Oktober 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 246
Sendt: 13 Juni 2005 kl. 19:47 | IP-adresse registreret  

flot setup siger det samme som de andre gid jeg havet haft sådan et setup da jeg var 17 år

mvh. tommy dali

Til top Vis Tommy Dali's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tommy Dali
 
Krog
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Marts 2005
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 1580
Sendt: 13 Juni 2005 kl. 23:02 | IP-adresse registreret  

Ja gid jeg havde haft sådan et da jeg var 17....


hey vent lige....


Jeg er jo kun 16!!!



Men for at være lidt seriøs her, er det uden tvivl et fedt anlæg.

Min opfattelse af Jamo i "nyere" tid, er at de er gået mere over til design og den slags, istedet for at lægge ligeså meget vægt på lyden. Jeg har ingen anelse om hvor jeg har den opfattelse fra, da jeg kun har hørt nogle af de gamle Jamo højttalere...

Så det ville være lækkert hvis du kunne overbevise mig om noget andet..

-Så hvordan synes du de spiller?

Mvh Christian
Til top Vis Krog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Krog
 
Eiberg
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Expert, Fields

Bruger siden: 08 August 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 225
Sendt: 13 Juni 2005 kl. 23:51 | IP-adresse registreret  

Takker for de fine kommentarer allesammen - keep em' coming.

Krog skrev:


Men for at være lidt seriøs her, er det uden tvivl et fedt anlæg.

Min opfattelse af Jamo i "nyere" tid, er at de er gået mere over til design og den slags, istedet for at lægge ligeså meget vægt på lyden. Jeg har ingen anelse om hvor jeg har den opfattelse fra, da jeg kun har hørt nogle af de gamle Jamo højttalere...

Så det ville være lækkert hvis du kunne overbevise mig om noget andet..

-Så hvordan synes du de spiller?

Mvh Christian


Hehe.. Vil da lægge ud med at sige pris vs. performance får man rigtig meget for pengene. Jeg kan rigtig godt li' lyden i dem. Rummet taget i betragtning, så er stereoperspektivet overraskende godt. Eneste jeg har at udsætte er at der mangler lidt i bunden - MEN! jeg må lige huske mig selv på, at lige nu kører jeg enten musik fra PC'en med et SBLive! kort (skod) eller CD på bambus DVD'en.
Som nævnt skal DVD'en skiftes til en Marantz DV6500 og lydkortet til et Delta Audiophile 192.

Så før jeg giver en helt real bedømmelse, vil jeg lige skifte ovennævnte...
Kunne også tænkes jeg hiver anlæget ned i stuen på et tidspunkt for at høre det i et ordenligt rum.

Summa summarum, så er det højtalere jeg sagtens kan anbefale...
Til top Vis Eiberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eiberg Besøg Eiberg's Websted
 
wamba
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juni 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1260
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 18:13 | IP-adresse registreret  

Ja, så vil jeg sige som så mange andre.. Ej det gas :P

Fedt anlæg du har skrabet dig sammen, desværre har jeg stort set aldrig haft lejlighed til at høre JBL højttalere, så det må blive til en gisning :)

Lige pt. kører jeg selv Dali Blue Serie...

Front: 6006

Rear: 5005

Center: C1000

Reciever mæssigt har jeg lige nu en Denon 1803, det er så her mit spørgsmål kommer på banen, jeg vil gerne invistere i noget andet, og kan se du har en SR-7500. Jeg vil meget gerne om mit det næste bliver Marantz, har altid været vild med det, har dog ikke haft hørt nogen Marantz'er endnu, kan du så fortælle mig, hvorfor valgte du 7500 frem for 8500???

Har du hørt Marantz og Denon mod hinanden? Hvis ja, hvorfor faldte dit valg så hos marantz? Hvis du kun har hørt den mod andre recievere, vil jeg meget gerne høre om den oplevelse, generelt også meget gerne om hvor effektstærk den er... Kan den spille rigeligt højt? Stereo lyden?

På forhånd mange tak!

MVH Rasmus Bechmann

Til top Vis wamba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wamba
 
Eiberg
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Expert, Fields

Bruger siden: 08 August 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 225
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 20:48 | IP-adresse registreret  

wamba skrev:

Ja, så vil jeg sige som så mange andre.. Ej det gas :P

Fedt anlæg du har skrabet dig sammen, desværre har jeg stort set aldrig haft lejlighed til at høre JBL højttalere, så det må blive til en gisning :)

Nu er højttalerne Jamo Har heller aldrig selv hørt JBL højtalere, kun to af deres subs, E150P og E250P.

Lige pt. kører jeg selv Dali Blue Serie...

Front: 6006

Rear: 5005

Center: C1000

Reciever mæssigt har jeg lige nu en Denon 1803, det er så her mit spørgsmål kommer på banen, jeg vil gerne invistere i noget andet, og kan se du har en SR-7500. Jeg vil meget gerne om mit det næste bliver Marantz, har altid været vild med det, har dog ikke haft hørt nogen Marantz'er endnu, kan du så fortælle mig, hvorfor valgte du 7500 frem for 8500???

Well... Jeg kunne da rigtig godt have tænkt mig en SR8500, men der var nok flere ting der gjorde det blev SR7500.
Først om fremmest havde pengepungen noget at skulle have sagt.
Derudover er SR7500 opgivet til 7x105W mod SR8500's 7x110W.
Meget lille forskel på effektdelen. SR8500 har lidt ekstra features, og nogle (som jeg ser det) mindre forskelle på lydsiden.
Jeg har ikke hørt SR8500, men er rimelig sikker på jeg ikke ville bemærke forskellen mellem SR7500 og SR8500 i mit rum.

Havde jeg haft pengene til SR8500, havde jeg nok stadigvæk købt SR7500 og gemt de ekstra penge til en god effektforstærker til fronthøjtalern.
Tror man får mere for pengene ved den løsning.

Har du hørt Marantz og Denon mod hinanden? Hvis ja, hvorfor faldte dit valg så hos marantz? Hvis du kun har hørt den mod andre recievere, vil jeg meget gerne høre om den oplevelse, generelt også meget gerne om hvor effektstærk den er... Kan den spille rigeligt højt? Stereo lyden?

På forhånd mange tak!

MVH Rasmus Bechmann

Jeg har ikke rigtigt hørt den sat op mod andre receivere.
Jeg har haft hørt Denon AVR3805 i Hifiklubben, med en omgang B&W spændt for, så det kan ikke rigtig sammenlignes.

Om den kan spille højt? Ja, på mit værelse er 7 x 105W mere end rigeligt.
Ang. stereogengivelse, vender jeg lige tilbage når DVD'en er skiftet til en "rigtig" DVD'er. Men allerede nu lyder det helt udemærket.

Til top Vis Eiberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eiberg Besøg Eiberg's Websted
 
wamba
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juni 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1260
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 23:36 | IP-adresse registreret  

Hej igen Eiberg :-)

Tak for din seriøse henvendelse omkring min forespørgsler...

Ang. min lille fejl, så må du unskylde jeg fik skrevet JBL i stedet for Jamo :-) Mente dog stadigvæk jamo højttalere :P

Også igen tak for dine svar på receiveren, pt. er jeg dog stadig lidt i uro omkring jeg skal vælge 8500 eller 7500... Self. er der en væsentlig prisforskel... Den skal man jo også tage højde for..

Kunne umiddelbart godt forestille mig at jeg tog 8500... Men så har jeg et lille problem ekstra, så kan jeg ikk få en cd afspiller, da disse ikke laves i sølv, hvis det altså skal være af marantz oprindelse, men hvis man vælger deres dvd til 5000 kr, må den vel også gør sig en hæderlig indsats? Eller hvad er din/folks mening?

Du snakker lidt om effektforstærker til fronterne, hvis du overvejer dette, hvilke kunne du så tænke dig? Marantz egen på 125 w monoblok er vel ikke det du søger? eller er det?

Rasmus

Til top Vis wamba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wamba
 
Eiberg
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Expert, Fields

Bruger siden: 08 August 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 225
Sendt: 15 Juni 2005 kl. 23:57 | IP-adresse registreret  

Hvis man nupper DV6500 som koster de 5k, har jeg læst mig til at den gør sig udemærket pris vs. performance. Så det er den jeg satser på.

Hvis jeg skulle købe en effekt, så ville det nok blive noget Rotel...
... men det er næppe nødvendigt til mit værelse ;)
Til top Vis Eiberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eiberg Besøg Eiberg's Websted
 
Eiberg
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Expert, Fields

Bruger siden: 08 August 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 225
Sendt: 16 Juni 2005 kl. 13:22 | IP-adresse registreret  

*slet tak*
Til top Vis Eiberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eiberg Besøg Eiberg's Websted
 
torkild
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Produktionsteknikker, Dynaudio

Bruger siden: 15 Juli 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1309
Sendt: 16 Juni 2005 kl. 16:45 | IP-adresse registreret  

Hvis du vil bruge computeren til at spille musik på, Hvorfor så ikke også bruge den til film?

Ellers fint setup !Det kan du godt være til freds med ;o)



__________________
Med denne udtalelse repræsentere jeg kun mig selv, og ikke Dynaudio.
Til top Vis torkild's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af torkild
 
wamba
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juni 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1260
Sendt: 16 Juni 2005 kl. 17:00 | IP-adresse registreret  

Okay Eiberg...

Tror jeg vil læse lidt mere om det på nettet, og mon så ikke det bliver dv6500 og sr8500 jeg vælger, synes også det er utrolig flot i sølv finish... Så det jo et plus :D

Tak for de fine svar...

Mvh.

Rasmus Bechmann

Til top Vis wamba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wamba
 
NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1036
Sendt: 16 Juni 2005 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

Ser godt ud - kan specielt godt lide dine højtalere ;o)

Men hvordan kan det være, at din højre surround-speaker sidder "midt" i rummet, imens den venstre sidder helt op af en endevæg?



__________________
Mit grej!

WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
Til top Vis NitroBlast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NitroBlast Besøg NitroBlast's Websted
 
Eiberg
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Expert, Fields

Bruger siden: 08 August 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 225
Sendt: 16 Juni 2005 kl. 20:40 | IP-adresse registreret  

torkild skrev:
Hvis du vil bruge computeren til at spille musik på, Hvorfor så ikke også bruge den til film?

Ellers fint setup !Det kan du godt være til freds med ;o)


Ganske enkelt. Ser det som værende besværligt. Computeren er 3 meter væk fra TV'et så det bliver noget rod med kabeltræk til billedet.

NitroBlast skrev:
Ser godt ud - kan specielt godt lide dine højtalere ;o)

Men hvordan kan det være, at din højre surround-speaker sidder "midt" i rummet, imens den venstre sidder helt op af en endevæg?


Rummet er rektangulært. Hvis du kigger på billedet "Close-up af venstre fronthøjtaler", kan du se rummet forsætter ned til hvor der står computer, skrivebord osv.

Det er "kun" 2/3 dele af rummet der bruges til bio..

Men tak for de fine kommentarer ellers


Til top Vis Eiberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eiberg Besøg Eiberg's Websted
 
NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1036
Sendt: 16 Juni 2005 kl. 20:45 | IP-adresse registreret  

Det vil med andre ord sige, at de dipole ht'ere ikke sidder på samme væg, eller hvordan?



__________________
Mit grej!

WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
Til top Vis NitroBlast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NitroBlast Besøg NitroBlast's Websted
 
Eiberg
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Expert, Fields

Bruger siden: 08 August 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 225
Sendt: 16 Juni 2005 kl. 21:14 | IP-adresse registreret  

Hehe, nej nej... Jeg er jo ikke tosset :p

Til top Vis Eiberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eiberg Besøg Eiberg's Websted
 

Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes