| Forfatter |
|
Stille Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2014 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 109
|
| Sendt: 01 Juni 2014 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Stille Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2014 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 109
|
| Sendt: 01 Juni 2014 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja - jeg kan ikke finde ud af at få tekst under: Det drejer sig om en JBE-grammofon med direkte drev og en Syrinx PU-3 tomearm!
Fødeår: omkring 1980 og 1983.
|
| Til top |
|
| |
mcshamus Udelukket fra forum

Tager en pause!
Bruger siden: 16 August 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 110
|
| Sendt: 01 Juni 2014 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fin maskine. Jeg har en test af den et sted. HiFiChoice en gang i 70'erne tror jeg.
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 01 Juni 2014 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Syrinx PU-3 er rigtig god.  Flot fund.  Du skal ikke slå billedet op, før du også har skrevet din tekst. Du kan vælge tekst som billede først. __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 02 Juni 2014 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke helt korrekt allanowich, du indsætter dit billede, flytter curseren helt ned i billedets højre hjørne og trykker enter, så bli´r der lavet et linieskift, og du kan fortsætte med at skrive .

Se selv..... tekst både over og under __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juni 2014 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boyd: Jeg bruger ikke Enter, men blot venstre klikket. Jeg indsætter billeder, som jeg har gemt på pc'en. Her skriver jeg f.eks en tekst, flytter curseren og indsætter et billede og flytter den igen og skriver endnu en tekst og så klikker jeg på "indtryk indlæg", eller også blot billedet og så teksten. Men da det nye Explorer ikke er nær så kompatibelt med HF4all, så kan jeg ikke jonglere med billedet som jeg kunne før, da det nu kun er teksten for det billede man sætter ind og ikke et billede, for så er det som du skriver. Men skal jeg indsætte et billede mere i en ældre tråd, kan jeg ikke smide det ind i mellem de andre, hvor det burde høre til, men de ryger ned i bunden i stedet for. Så jeg skal indsætte forfra, hvis jeg vil have det i den rigtige rækkefølge. Firefox har altid været sådan, synes jeg. Når men det var det. __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
|
| Sendt: 02 Juni 2014 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
allanowich skrev:
| . Men da det nye Explorer ikke er nær så kompatibelt med HF4all, så kan jeg ikke jonglere med billedet som jeg kunne før, |
|
|
´ Det er derfor der under funktioner i IE er et punkt, der hedder kompatibilitetsvisning, føj H4A til i listen, og så virker den som før.
allanowich skrev:
. Men skal jeg indsætte et billede mere i en ældre tråd, kan jeg ikke smide det ind i mellem de andre, hvor det burde høre til, men de ryger ned i bunden i stedet for.  |
|
|
Brug ovennævnte kompatibilitetsvisning, tryk "ret" i den gamle tråd, markér din cursor dér, hvor du vil ha´ billedet til at være, og vupti, der bli´r det sat ind  __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Juni 2014 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg siger mange tak, Boydk. Jeg har prøvet før, men forsøgte åbenbart det forkerte sted. Man skal ikke højre klikke på IE ikonet. Derfor kunne jeg ikke åbne noget, for punkterne stod der godt nok. Nu er det lille brune/rødbrune A fremme ovenover skrivefeltet igen og jeg kan nu skrive i farver igen. At skrive forumkoderne i stedet, virker ikke her, men fint på Nerds.dk. Nu må vi hellere komme tilbage til den oprindelige tråd om den fine JBE plattenspieler.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |