Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2025 | 20:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Advance Acoustic X-Preamp & X-A160 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
JensLyn
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 10 April 2013
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 10 Marts 2014 kl. 22:52 | IP-adresse registreret  

Hej,

Er der nogen der har hørt/kendskab til overstående forstærkersæt? Har intet kunne finde ud over disse to anmeldelser.

http://www.areadvd.de/tests/test-advance-acoustic-x-preamp-x -a160-vor-endstufenkombi/

http://www.audio-creative.nl/hifi/advance-acoustic-x-preamp- en-x-a160-eindversterker/

Har bare selv en eller anden ide (synes jeg har læst) om advance acoustic er lidt billigt i det og holdbarheden ikke er i top? Men det er måske bare mig?

Ellers har jeg luret på en Nad DD390 som skulle spille super godt ud fra de anmeldelser jeg kan se. Nogen der har hørt den?
Til top Vis JensLyn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JensLyn

Struktøren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2012
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 11 Marts 2014 kl. 06:50 | IP-adresse registreret  

Har lige kigget AREA DVD igennem, igen
Her har du mulighed for at kigge bag facaden og se hvordan det er samlet, og det ser da, i mine øjne, godt ud
Der er andre forumbrugere der har produkter fra Advance, og de virker glade og tilfredse
At det er billigt, er det ikke herligt?
Holdbarheden? Tja, alt har sin ende, men det skal da nok holde en 10 år, eller mere, men til den tid har du måske skiftet det ud?
Jeg går med tanker, engang imellem , at købe en ekstern forstærker til mit surround setup, det er kun en tanke, endnu
Men der har netop Advance været en mulighed, for det virker til at være hamrende godt
Men ellers kan jeg se at der er et par stykker her i landet der har sat deres Vincent monoblokke til salg på den blå, det er også en mulighed, har det
selv, og er hamrende glad for disse små lune bamser i mit stereo setup. Men gå nu efter din første indskyelse, ellers kontakt Boydk, mener han kører
med Advance
Til top Vis Struktøren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Struktøren

Struktøren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2012
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 11 Marts 2014 kl. 06:54 | IP-adresse registreret  

Hej igen

Tjekkede lige Boydk profil, og han har netop AA, og nej, her står det ikke for anonyme alkoholikere, men for Advance Acoustic det er
monoblokke han har, og har læst et par steder, at han er begejstret for dem
Til top Vis Struktøren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Struktøren

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes