Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. maj 2024 | 01:14   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Tablet-suround streaming (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HBP405
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Oktober 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 31
Sendt: 17 September 2013 kl. 10:10 | IP-adresse registreret  

Hej Alle Sammen
Jeg er lidt i et dillema, vi har investeret i en tablet (Samsung Galaxy Note 10.1) det er helt perfekt, vi har begge samsung telefoner s4 og xcover så det var jo nærliggende, Samtidlig har vi et Samsung ue46d8005, dertil har jeg købet en samsung allshare cast doogle så jeg kan lave spejling fra tablet osv.
Men så kommer spørgsmålet, jeg vil gerne hvis jeg kunne med det musik jeg hører på tableten kunne overfører det til mit suround anlæg (Nad t743)
Jeg har fået forslået en Oppo bdp-103 og den er helt sikkert noget af det fedeste, men opfylder den lige mine ønsker???
alternativ har jeg også kigget på en SAMSUNG BD-ES7000 BLU-RAY 3D WIFI
Men nu har jeg snart kigget på så meget så jeg er lidt rundt forvirret, er der nogen der kan komme med gode inputs???
på forhånd tak
Mvh Henrik


__________________
MVH HP
Til top Vis HBP405's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HBP405
 
ramma
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Juni 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 969
Sendt: 17 September 2013 kl. 11:24 | IP-adresse registreret  

Med den opsætning du har med kun Samsung hele vejen, ville jeg tage Samsung bluray afspilleren
det vil du få mest udbytte af i det lange løb

Med hensyn til Oppo 103 eu så er det en sublim blurayafspiller og multiformat afspiller som jeg selv er den heldige ejer af,
men helt billig er den jo ikke og der vil være nogle ting den ikke kan samarbejde med på dit rene Samsung setup
Og for at få det fulde udbytte på billedsiden med en Oppo får man først rigtigt valuta når skærmen er over 50" eller i en
projektor baseret bioopsætning

Iøvrigt er det et meget fint setup du har nu, smid lige nogen billeder op så vi kan se det hele, Samsung laver flotte stilrene
produkter og laver høj kvalitet

__________________
Hifi hilsen Ramma
Til top Vis ramma's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ramma Besøg ramma's Websted
 
HBP405
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Oktober 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 31
Sendt: 17 September 2013 kl. 11:31 | IP-adresse registreret  

hej

hmm er kommet til det punkt hvor prisen ikke er afgørende, men samsung´s er bare et rigtig flot design, men du mener altså det er den løsning jeg bliver mest glad for???

Har også tænkt på om jeg evt. bare kunne monter min allshare cast doogle i oppoén og så kunne det køre men er ikke sikker.

Kan se oppoén har mhl indgang i fronten, men så skal jeg vel have en rozu stick for at det virker??

 

 



__________________
MVH HP
Til top Vis HBP405's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HBP405
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes