Bruger siden: 28 Maj 2013 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 527
Sendt: 11 September 2013 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
Hej
Jeg har en NAD 372 og overvejer om det er pengene værd at skifte metalbøjlerne bagpå til Audiojumpers ex. VDH The Link? Er der nogle der har erfaringer med den slags? (dumt spørgsmål)
Bruger siden: 17 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 57
Sendt: 11 September 2013 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
Peter ht-byg skrev:
Det kan godt give en stor lydforbedring at skifte metalbøjlerne ud med små stykker gode signalkabler i stedet for
Helt enig, jeg fik også en rigtig stor forbedring ved at skifte på min forstærker.
Hvis du har nogle ekstra signal kabler i 1 meters længde fx , kan du bare prøve med dem til at starte med.
Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
Sendt: 11 September 2013 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
Det kan godt anbefales at udskiffe bøjlerne med kabler, bla. The Link. Jeg købte sådan et sæt fra HFK til min Rotel RA980BX, og selv konen kunne høre forskel til det bedre. Det er lidt svært at forklare forskellen på skrift her, men du kan rolig prøve, de koster vel ikke en bondegård. Ca.350-kr.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum