Hej.
Så fik den gamle sgu en oplevelse for livet. Har siden mit 10-11år været kæmpe fan af DP. Nu siger kalenderen (suk) 53år.
Men til 350kr skulle det være. Opvarmning var med goe gamle Alex Nyborg Madsen & Co (Big Riff .....) det var fede sager
de spillede, og Alex er bestemt en stor

sanger. De fik bestemt det hele varmet op. Så skulle der skiftes grej. DP var sat
til 2030, men de ukrukkede herre begyndte før tid. De lagde ud med Highway Star, jeg blev sgu så paf og rørt over hvor
energisk/fræsende disse oldboys gjorde det. Uden pause begyndte dernæst en af mine lifetime favoritter Into The Fire med
sådan en kraft jeg troede var umulig. Selv de mest energiske linier fik Gillan (68år) leveret med saft og kraft. Hard Loving
Man var næste. Så begynder jeg at tvivle lidt på rækkefølgen, men der kom 4nr fra den ny (fremragende) Now What.
Trommesolo i form af The Mule. Paice kan bare et eller andet magisk med trommerne. De spillede også den forrygende
gyngende Strange Kind Of Woman. No One Came (gammel favorit fra Fireball) Perfect Strangers spillet i storslået næsten
symfonisk stil. Space Truckin & Smoke On The Water (da riffet begyndte, ja det er umuligt at beskrive så vilde blev
publikum) Ekstra nummer var Hush...Roger Glover med bombastisk fed bassolo...og endelig da der var helt mørkt i
skoven..Black Night. Sønnike på 21 var total paf. Fedeste koncert også for ham. Som gammel hifi-tosse skal også lige
nævnes at lyden var suveræn. Stortromme som bliver slået ind i maven er guf. Og vejret var fed sommeraften, selv Gillan
nævnte det 2 gange under showet. De spillede også længere end forventet (stadig ukrukkede) Det var en fantastisk aften.
Håber der er flere som vil være med.