Sendt: 18 December 2013 kl. 09:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Torkild
Ja, jeg fik den modded enhed, der er magen til den Cullen modded som der har været testet i High Fidelity.
Den blev dyr - for dyr. Historie: Den norske forhandler bad mig bestille den på deres svenske site. Fint, som sagt så gjort. Prisen lød så på 6200 DKK med PayPal gebyr, og porto Hvad den norske forhandler så "glemte" at oplyse var, at prisen på den svenske site var eksklusive moms, og pakken blev sendt fra Norge. Efter 2 måneder fik jeg pakken, og en regning fra Skat på 2400 DKK. Altså en totalpris på 8600 DKK. Jeg mener firmaet har taget rø... på mig rent økonomisk, men enheden spiller vidunderligt. Der er en verden til forskel. Trods den høje pris, har jeg ikke fortrudt købet, og har koblet WiFi modulet fra (ja, jeg ved godt at garantien røg), og det gav lige det sidste. Nu er den fuld på højde med en CD afspiller i 20K klassen.
Nej, der var ingen der kunne modificere min Sonos, mailede til Dr Gert Volk, men fik aldrig svar. Læste i andet forum, at han ikke laver Sonos mod's mere.
Godt jul og godt nytår til jer alle herinde. __________________ MVH: René
--------------
Stor fan af digitallyd med NAD M2 Master, Sonos/Cullen og Dali Helicon 400 MK2, koblet sammen med VdH kabler.
|