Sendt: 26 Juli 2013 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også PM1 og det er en rigtig god højtaler. Min stue er 70 kvm og min plan var da også at købe en sub. Jeg lånte en sub ligesom din med hjem fra Hifiklubben. Man kan fortælle sub'en, hvilken B&W højtaler man har og så skulle sub'en selv sørge for at indstille sig til højtalerne. Dette troede jeg på, men det virkede ikke hos mig. Jeg forsøgte 1000 indstillingsmuligheder men det lykkedes aldrig rigtig at integrere de to.
Når jeg slapper af om aftenen og lytter til lidt rolig musik, så blev jeg nødt til at slå subben fra fordi den stressede mig. Det lød simpelthen forkert.
Jeg tog beslutningen og har nu sat højtalerne til salg og har købt mig et par Dynaudio focus 340 (gulvhøjtalere). Til stereo musik der er det altså bare virkeligt svært at integrere en sub.
Jeg sagde dette til chefen i Hifiklubben's butik og han svarede, at subben ikke var kraftig nok og jeg skulle prøve nogle af B&Ws andre subs.
Jeg ved det ikke er nogen hjælp til dig, men du skal være opmærksom på, at det måske aldrig vil lykkedes dig at integrere de to, særligt ikke hvis du har store krav til balancen i stereo-lydbilledet.
|