Forfatter |
|
afterdark55 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juni 2012 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2
|
Sendt: 30 Januar 2013 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa, min thule fjernbetjening til min IA350b virker ikke mere, jeg har tabt den - skilt den ad og prøvet at lave den, men
umuligt, er der en som ligger inde med en til salg eller ved hvor man måske ellers kan købe??? (det skal være til en thule
forstærker og ikke til cd afspiller da der ikke er lydjustering på) på forhånd tak
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9878
|
Sendt: 30 Januar 2013 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan også blot købe en uni-remote og vælge kode søgning, hvis der ikke er en kode i manualen til remoten. Den kan du jo også bruge til noget af det andet af dit udstyr.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
damkel Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 365
|
Sendt: 30 Januar 2013 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min thule ia75b virker fint med min logitech harmony.
|
Til top |
|
|
afterdark55 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juni 2012 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2
|
Sendt: 31 Januar 2013 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis man på en multifjernbetjening har valgt at man vil styre cd afspilleren, kan man så justere lydstyrken på forstærkeren
samtidig uden at vælge forstærker på fjernbetjeningen?? altså sådan at man ikke skal vælge henholdsvis feks cd afspiller eller
forstærker hver gang man skal skrue lidt op og ned- og hver gang man vil ha næste nummer, volumen justeringen til
forstærker skulle gerne du seperativt hele tiden uanset hvad man ellers har valgt at styre, hvad er jeres erfaring?? mvh
|
Til top |
|
|
Bond Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 619
|
Sendt: 31 Januar 2013 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Måske de kan hjælpe her: http://sidekick-audio.com/gatoshop_dk/ thule-audio-spare- parts.html
Bond __________________ Haves : Bond-babe.....
Ønskes: Flere..!!
|
Til top |
|
|
Søren C Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2009 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 100
|
Sendt: 31 Januar 2013 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det kan man godt.
Det kræver bare at den universal fjernbetjening du køber, kan programmeres automatisk med din forstærker, da
din original fjernbetjening er i stykker og den skal også kunne sættes op manuelt ved hjælp af original fjernbetjening.
Jeg har haft 2 universal fjernbetjeninger før og de var begge sat op sådan at når jeg var på cd afspilleren,
så kunne jeg også styre lyden på forstærkeren samt når jeg styrede fjernsynet, så kunne jeg også styre lyden på min
forstærker.
Mvh Søren
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9878
|
Sendt: 31 Januar 2013 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men ellers er det dog kun et tryk på et tast. Man sidder jo med samme remote. Har ikke selv noget i mod, at skulle gøre sådan. Jeg vælger nummeret på afspilleren og går derefter over på forstærkeren, så jeg kan justere lidt.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
damkel Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 365
|
Sendt: 31 Januar 2013 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bruger som sagt en logitech harmony.
Den programmeres via en applikation, hvor du registrerer hvilke enheder du har (forstærker, cd-afspiller etc.).
Dernæst programmerer du nogen knapper til forskellige situationer.
F.eks. har jeg en der hedder "Se tv på projektor" - når jeg trykker på den, så tændes SS-receiver, yousee-box og projektor
samt de forskellige apparater sættes i den rigtige "mode" og med de rigtige indgange.
Fjernbetjeningen holder så styr på, hvad der er tændt og hvad der ikke er.
Når du så skifter over til noget andet, så slukker og tænder de relevante apparater.
Fjernbetjeningen ved så, at når du skruer op for lyden, så er det på forstærkeren og når du skifter numre, så er det på cd-
afspilleren.
Det programmeres nemt og hurtigt og min kone elsker den...(nu kan hun nemlig også se tv og høre musik når jeg ikke er
hjemme.
Der findes sikkert mange andre og gode løsninger, dette er bare den jeg kender - og ved virker...
(men, er måske heller ikke den billigste løsning...)
|
Til top |
|
|