Bruger siden: 14 August 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 328
Sendt: 12 December 2012 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
Hej med jer
Jeg har netop solgt mine helicon 300 og skal nu have noget med design i fokus men stadig med god lyd. Eneste gulvhøjttalere der pt overvejes er
B&W xt8 eller evt xt4 begge modeller i alu.... Men de er ikke til at få fat i. Jeg tænker derfor om nogle hvide on wall ht'er evt kombineret med en sub
kunne være en løsning? Gode forslag modtages derfor gerne. Har selv overvejet system audios exact, men har endnu ikke set og hørt den. Samlet
løsning skal kunne holdes under 15k og gerne omkring 11-12k. Jeg har en Nad M3 til at spænde for.
Bruger siden: 14 August 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 328
Sendt: 15 December 2012 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
Hej Henrik
Jeg har faktisk leget med tanken om at gå over til et setup med aktive højttalere. Er der noget bund i de 12-2'er? Det skal blot
være nok til at der er god dynamik i musik... ikke til film osv.
Et spørgsmål mere. Jeg kan se man får en Playmaker med hvis man køber her i december. Tanken går på at gå over til ren
streaming hvorfor dette er et interessant tilbud. Men hvad så med Bluray afspilleren og flad skærmen... kan de kobles til
Beolab uden køb af yderligere udstyr? (kender nix og nada til B&O setup)
Bruger siden: 31 Juli 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 264
Sendt: 15 December 2012 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
Hej du kan købe et stik til dit tv så det bliver din forforstærker
her hos mig bruger jeg mit loewe tv som forforstærker og streaming til mit apple tv det virker fint og de beolab 12-2 spiller
rigtig godt uden sub og beder med sub
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum