Forfatter |
|
Rainbow Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 03 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 299
|
Sendt: 18 Oktober 2012 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Måske er det ikke helt til dette forum, men det ender med at dreje sig om lyd. Jeg har erhvervet mig en Cambridge Stream magic 6, som kan fjernstyres fra min mobil. Jeg har fundet den app, som er udviklet til formålet, men min telefon(Nokia Lumia 900) kan ikke downloade den. Der står at "jeg mangler at tilslutte en enhed". Måske Nokia og google store ikke arbejder godt sammen, men kan man ikke gøre et eller andet således at google vil tilknytte min telefon? Den app som jeg vil have fat i er altså til android. Jeg kan ikke forstå, at det er et problem, da min gamle LG ikke havde noget problem med at hente apps. Jeg er ikke mobilnørd, men der er sikkert nogle licensaftaler som spærrer for mig. Er der een her i forum, som kender til problemet?
Venlig hilsen
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
Sendt: 18 Oktober 2012 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Din Nokia Lumia er ikke en Android telefon, men med Windows Phone styresystem. Derfor vil Android Apps ikke fungere på den.
__________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 18 Oktober 2012 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som Thuekay skriver. Android er et helt andet styresystem end Windows Phone, som din telefon kører.
Det svarer stort set til at hente en applikation som er beregnet til Macs styresystem OS X og forsøge at få det til at fungere på
Windows.
Det kan ikke lade sig gøre. __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
Til top |
|
|
jmk74 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2012 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 359
|
Sendt: 18 Oktober 2012 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den app skulle meget gerne kunne fåes i android version i PLAY. Prøv at søge efter den.
EDIT : så lige du har en windows phone - disregard
|
Til top |
|
|
Rainbow Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 03 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 299
|
Sendt: 18 Oktober 2012 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Ok, det vil sige at jeg ikke kan komme i nærheden af disse apps når de kun er udviklet til android og Iphone. Pokkers. Er det normalt at det kun er disse to som der findes flest apps til?
V.h.
|
Til top |
|
|
jmk74 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2012 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 359
|
Sendt: 18 Oktober 2012 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan være nogle har udviklet en app til Windows - måske har cambridge lavet en firmware update, prøv at søge lidt på nettet.
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 19 Oktober 2012 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rainbow skrev:
Hej!
Ok, det vil sige at jeg ikke kan komme i nærheden af disse apps når de kun er udviklet til android og Iphone. Pokkers. Er
det normalt at det kun er disse to som der findes flest apps til?
V.h. |
|
|
Windows Phone halter stadig bagud ift. Android og iPhone, hvad angår udvalget af apps, men der kommer flere og flere, og
platformen er så småt på vej i den rigtige retning.
Du må vist bare væbne dig med tålmodighed. __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 19 Oktober 2012 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
torbenan Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2012 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 119
|
Sendt: 19 Oktober 2012 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Havde det tilsvarende problem på Onkyo, da Onkyo selv kun leverer Apps til iOS og Android. For et par måneder siden lavede et firma, der hedder Merlin så Windows Phone App'en OnkRemote til Windows Phone. Sammenlignet med Android udgaven er den både hurtigere og mere stabil, så den er rigeligt de 5£ værd, som den koster. Jeg skrev i øvrigt et forslag til firmaet, som er blevet taget med i den seneste version.
Rainbow må håbe på, at der en nogen, der laver en Windows Phone Apps til Cambridge 
|
Til top |
|
|