Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2025 | 18:23   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung app/iPhone (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Christian Jense
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 621
Sendt: 07 Oktober 2012 kl. 20:02 | IP-adresse registreret  

Jeg har nogle problemer med at få Samsungs Remote App til iPhone til at virke.
Jeg kan ikke få den til at finde mit TV, og de få gange hvor den har fundet TVet, så taber den forbindelsen efter 10-15
sekunder, hvor den skriver at netværksforbindelsen er blevet tabt.

TVet hedder UE40D8000 og burde altså være kompatibelt med appen, og iPhonen køre iOS 6.

Jeg har slået alt hvad der hedder deling og fjernstyring til, på TVet og iPhonen er også godkendt som partner.
Er der nogen der ved hvad der kan være galt?

Jeg har også en samsung tablet som fulgte med TVet, hvor samme remote app virker uden problemer. Den tablet er bare så
stor og klodset at jeg lige så godt kan bruge min fjernbetjening.

__________________
www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=83620&KW
Til top Vis Christian Jense's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Christian Jense
 
Christian Jense
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 621
Sendt: 16 Oktober 2012 kl. 17:26 | IP-adresse registreret  

Er der ikke andre der har dette problem? eller hvordan har i fået jeres til at virke?

__________________
www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=83620&KW
Til top Vis Christian Jense's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Christian Jense
 
Christian Jense
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 621
Sendt: 25 Oktober 2012 kl. 15:56 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg snakket med samsung support, og svaret var ret enkelt. Appen virker simpelt hen ikke. Udviklerne er åbentbart for
sløve til at få den til at virke.

__________________
www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=83620&KW
Til top Vis Christian Jense's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Christian Jense
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes