Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. april 2024 | 21:22   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Ny/brugt blu-ray afsp.? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ningbo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 742
Sendt: 13 Oktober 2012 kl. 16:25 | IP-adresse registreret  

Nu har du ikke skrevet hvad du har givet for den, men det lyder som et godt køb, Pioneer er kvalitet, der kan dog være et langtids holdbarheds problem.

__________________
mvh
Ningbo
Til top Vis Ningbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ningbo Besøg Ningbo's Websted
 
gone4it
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Januar 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 164
Sendt: 13 Oktober 2012 kl. 17:57 | IP-adresse registreret  

Ningbo skrev:
Nu har du ikke skrevet hvad du har givet for den, men det lyder som et godt køb, Pioneer er kvalitet, der kan dog være et langtids holdbarheds problem.

Ok Ningbo Den forstod jeg ikke, glem prisen, men "kvalitet med langtids holdbarhedsproblem"

Er det kun mig der er forvirret? Er der mon indbygget en skjult forældelsesgenerator?

Mvh. Bjarne

Til top Vis gone4it's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gone4it
 
Ningbo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 742
Sendt: 13 Oktober 2012 kl. 19:11 | IP-adresse registreret  

OK Lyd og billede kvaliteten fåes ikke meget bedre, men laserdrevet er måske ikke det mest langtidsholdbere, se bare denne tråd hos Recordere.dk

Og det er ikke kun Kampus der har det problem med Pioneers top Blu-ray afspiller (for to år siden).

Kampus har så fået skaffet et nyt drev hos en dansk forhandler, til en voldsom høj pris, men som der står i tråden kan det også skaffes billigere.

Personligt venter jeg på besked om Pioneer BDP-450 kommer i en sølv udgave, for så skal jeg have den. Jeg prøver på ingen måde at fraråde køb af Pioneer Blu-Ray afspillere. Jeg har også haft adskillige Pioneer DVD afspillere og DVD Recordere og altid været godt tilfreds.



__________________
mvh
Ningbo
Til top Vis Ningbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ningbo Besøg Ningbo's Websted
 
gone4it
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Januar 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 164
Sendt: 13 Oktober 2012 kl. 23:28 | IP-adresse registreret  

OK Ningbo.

Forstået, har ikke fulgt omtalte tråd, og kunne ikke dy mig for at kommentere. Vi kan hurtigt blive enige om at en imponerende præstation fra ny ikke nødvendigvis betyder at det varer ved.

Men som du selv er et eksempel på, er vi utrolig loyale, når vi først har bemærket et bestemt produkts kvalitet.

Mvh. Bjarne

Til top Vis gone4it's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gone4it
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes