Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2025 | 12:06   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Opsætning af Squeezebox-spotify igen!!!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kloppern
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2010
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 18 Juni 2012 kl. 10:59 | IP-adresse registreret  

Hej med jer
Jeg har i ca. et år kørt min musik fra en squeezebox touch. Musikken kommer fra en synology ds211 og fra spotify.
Jeg har aldrig rigtig fået det til at virke, og det er temmelig irreterende.

Når jeg vælger musik direkte på squeezeboxen, kan jeg godt få det til at virke. Når jeg skifter til spotify spørger den om jeg
vil skifte server til mysqueezebox, hvorefter det kører. Når jeg så skal tilbage til mit lokale musik, spørger den om jeg vil
skifte server til min synology.

Når jeg bruger min tlf. kan jeg fint vælge musik fra min synology, men når jeg åbner spotify, så får jeg alle mine playlister og
kan fint søge efter musik, men når jeg vælger et nummer sker der intet.
Jeg er virkelig træt at jeg ikke kan få "remote" til at virke, da det udover at være irreterende at skulle skifte på skærmen, så
betyder det jo også jeg ikke kan slukke for skærmen.

Nogen der har ideer til hvad der går galt?? Hvorfor kan den ikke skifte imellem de 2 servere?

Lidt info: Jeg køre med kablet netværk og har ikke oplevet tab af signal (heller ikke når jeg ser hd film på 2 atv samtidig).
Af fjernbetjeninger har jeg prøvet squeezecommander på min SGS2, Ipeng på ipod og den officielle på begge.
Jeg kører med nyeste firmware.

Alle input modtages med kyshånd.
Til top Vis kloppern's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kloppern

gullip
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2012
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 18 Juni 2012 kl. 12:53 | IP-adresse registreret  

Jeg har samme problem :s Nogle siger det hjælper at installere den nyeste opdatering, det synes jeg dog ikke, jeg har haft held
med.
Til top Vis gullip's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gullip

callesoroe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 18 Juni 2012 kl. 19:02 | IP-adresse registreret  

kloppern skrev:
Hej med jer
Jeg har i ca. et år kørt min musik fra en squeezebox touch. Musikken kommer fra en synology ds211 og fra spotify.
Jeg har aldrig rigtig fået det til at virke, og det er temmelig irreterende.

Når jeg vælger musik direkte på squeezeboxen, kan jeg godt få det til at virke. Når jeg skifter til spotify spørger den om jeg
vil skifte server til mysqueezebox, hvorefter det kører. Når jeg så skal tilbage til mit lokale musik, spørger den om jeg vil
skifte server til min synology.

Når jeg bruger min tlf. kan jeg fint vælge musik fra min synology, men når jeg åbner spotify, så får jeg alle mine playlister og
kan fint søge efter musik, men når jeg vælger et nummer sker der intet.
Jeg er virkelig træt at jeg ikke kan få "remote" til at virke, da det udover at være irreterende at skulle skifte på skærmen, så
betyder det jo også jeg ikke kan slukke for skærmen.

Nogen der har ideer til hvad der går galt?? Hvorfor kan den ikke skifte imellem de 2 servere?

Lidt info: Jeg køre med kablet netværk og har ikke oplevet tab af signal (heller ikke når jeg ser hd film på 2 atv samtidig).
Af fjernbetjeninger har jeg prøvet squeezecommander på min SGS2, Ipeng på ipod og den officielle på begge.
Jeg kører med nyeste firmware.

Alle input modtages med kyshånd.

Prøv at køre med TRIODE's 3 party Spotify plugin istedet for det officielle. De fleste mener det er bedre. Jeg har ingen problmer med min Transporter og 2 stk. duet.

kloppern
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2010
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 19 Juni 2012 kl. 09:55 | IP-adresse registreret  

Sådan!!! Det Triode plugin virker jo bare -så mange timers frustration, og så var det så nemt at løse -mange tak.

Gullip: Jeg kører med nyeste opdatering, og det hjalp ikke (men da meget rart at vide, at det er et generelt problem og ikke
bare mig).

Til top Vis kloppern's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kloppern

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes