| Forfatter |
|
qweqqe Forum Bruger


Bruger siden: 08 December 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 239
|
| Sendt: 27 Februar 2012 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
er faldet over sådan en svend, stand 6-7 ud af 10
Om den virker er jo altid lidt af et lotteri.
Hvad skal man slippe for sådan en svend?
|
| Til top |
|
| |
Gorm Udelukket fra forum

GM Sound
Bruger siden: 20 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1410
|
| Sendt: 27 Februar 2012 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mellem 250,-kr. og 750,-kr. alt efter stand, så mon ikke en 500,-kr. er fornuftigt, hvis standen er 6-7 ud af 10.
|
| Til top |
|
| |
qweqqe Forum Bruger


Bruger siden: 08 December 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 239
|
| Sendt: 27 Februar 2012 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for svar...ser hvad sælger kan presses ned til....
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 27 Februar 2012 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kommer også an på hvad du vil med den. Som standart er den ikke noget at råbe hurra for, men værket er ok.
carsten
|
| Til top |
|
| |
qweqqe Forum Bruger


Bruger siden: 08 December 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 239
|
| Sendt: 27 Februar 2012 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forventede på længere sigt at lave min egen plint
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 28 Februar 2012 kl. 11:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
God ide og så en ny og bedre arm også. Så kan den lidt igen.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
qweqqe Forum Bruger


Bruger siden: 08 December 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 239
|
| Sendt: 28 Februar 2012 kl. 11:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilken arm skal man smide på ??
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 28 Februar 2012 kl. 11:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har kørt lidt med en L75 og FR 64fx armen monteret med en Rondo Bronze.
Fremragende kombi, hvor den gode gamle pladespiler kom fuldt ud til sin ret. __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
qweqqe Forum Bruger


Bruger siden: 08 December 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 239
|
| Sendt: 28 Februar 2012 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he kan jo købe en fed spille for den pris den arm koster brugt :-)
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 28 Februar 2012 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal det være arm til lettere pick upper, kan jeg anbefale en ADC-ALT-1 arm. Den er ikke dyr og er en god arm. Ellers en Syrinx PU3 f.eks. Måske noget Helius Aurum eller Scorpio. Ikke dyre som brugte. __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
qweqqe Forum Bruger


Bruger siden: 08 December 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 239
|
| Sendt: 28 Februar 2012 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad ligger de ca på af pris og er det ebay man skal kigge på ??
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 28 Februar 2012 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
qwegge
Det kan jeg ikke sige noget om, da jeg ikke lige kigger på e-bay fra tid til anden. Men jeg kan give dig de oprindelige priser, så du ved hvad du kan nøjes med at tilbyde. Helius Aurum kostede i sin tid 2800kr og Scorpio 1995. Syrinx PU3 mener jeg lå på ca 4000kr i 80'erne. Det er også i 80'erne hvad Helius angår. Da jeg købte, også i 80'erne, ADC-ALT-1 armen hos Caruso HIFI på Vesterbrogade i KBH, mener jeg at jeg gav ca 1000kr for den. Den er en fin lille kulfiber arm.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
qweqqe Forum Bruger


Bruger siden: 08 December 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 239
|
| Sendt: 28 Februar 2012 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da til at have med at gøre ...tak for de fine svar
|
| Til top |
|
| |