Forfatter |
|
levi00 Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 53
|
Sendt: 22 Februar 2012 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej allesammen herinde.
Har idag en Densen B 300 effekt og tænker på at købe en mer til Bi-amp på mine højt.
Nu til spørgsmålet vil det gi en hørbar forbedring med de 2 en til bas og en til mellemtone diskant ?
Eller skal jeg sælge min og invistere i noget helt andet ??
Håber på nogle kommentarer
|
Til top |
|
|
LoudandClear Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 27 Februar 2011 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 963
|
Sendt: 22 Februar 2012 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
bi-amp giver klart en forskel i lyden - meget mere kontrol over både bass, mellemtone og diskant og lyden er langt mere
behagelig! men om densen har samme fordele vil jeg ikke udtale mig om da jeg ikke har hørt dem!
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
Sendt: 22 Februar 2012 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
En større Densen, såsom B-300XS / DM30 kunne også være en mulighed. De er til at komme til for penge.
__________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
Darwin Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 783
|
Sendt: 23 Februar 2012 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
levi00 skrev:
Hej allesammen herinde.
Har idag en Densen B 300 effekt og tænker på at købe en mer til Bi-amp på mine højt.
Nu til spørgsmålet vil det gi en hørbar forbedring med de 2 en til bas og en til mellemtone diskant ?
Håber på nogle kommentarer
|
|
|
du vil få hørebar forskel til det positive..en mulighed er også at finde nogle af deres gamle monoblokker Det er MUMS også kik efter noget TC8 kimber højttaler kabel så er der godt sammen hæng til forstærkeren
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

|
Sendt: 23 Februar 2012 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Darwin skrev:
levi00 skrev:
Hej allesammen herinde.
Håber på nogle kommentarer onclick="AddSmileyIcon'smileys/smiley1.gif'">
|
|
|
du vil få hørebar forskel til det positive..en mulighed er også at finde nogle af deres gamle monoblokker Det er MUMS også kik efter noget TC8
kimber højttaler kabel så er der godt sammen hæng til forstærkeren |
|
|
Hvad er det for nogle gamle monoblokke? __________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
levi00 Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 53
|
Sendt: 24 Februar 2012 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen
Jeg tror jeg ser mig om efter en b 300 effekt mer,det lyder som om der er en del at hente der .
En 300xs er sjælden tilsalg,og hvis skal man helst se annoncen samme dag ellers er den solgt.
Densen og mono-blokke har jeg aldrig hørt om,det tror jeg ikke findes .
mvh
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

|
Sendt: 24 Februar 2012 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Densen monoblokke findes skam. De hedder B-350 og spiller super.
Men mener det er de eneste de nogensinde har lavet, og mindes ikke nogle "gamle" Densen monoblokke.
__________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
Darwin Forum Bruger

|
Sendt: 24 Februar 2012 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
Densen monoblokke findes skam. De hedder B-350 og spiller super. Men mener det er de eneste de nogensinde har lavet, og mindes ikke nogle "gamle" Densen monoblokke. |
|
|
det er nemligt rigtigt med de B-350 men thomas som spillede på dem, og jeg fik dog hørt mine Audiovector 3 Signature på hans opset sikke et løft iforhold til mine primare
men nu har han solgt det hele ;-( sikke en skam
|
Til top |
|
|
Rune2200 Forum Bruger

Bruger siden: 23 December 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 352
|
Sendt: 24 Februar 2012 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Darwin skrev:
thuekay skrev:
Densen monoblokke findes skam. De hedder B-350 og spiller super. Men mener det er de eneste de nogensinde har lavet, og mindes ikke nogle "gamle" Densen monoblokke. |
|
|
det er nemligt rigtigt med de B-350 men thomas som spillede på dem, og jeg fik dog hørt mine Audiovector 3 Signature på hans opset sikke et løft iforhold til mine primare
|
|
|
De Densen står lystigt og spiller hjemme ved mig nu, uh det er godt De spiller langt bedre end min tidligere Lyngdorf TDAI2200RP, sikken en saft, kraft og energi der er kommet!
Indtil videre spiller de på Dali Euphonia MS4, dog er planen B&W 802 Diamond hvis Densen kan magte opgaven, det bliver testet i Hifiklubben indenfor den nærmeste fremtid.
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

|
Sendt: 24 Februar 2012 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune2200 skrev:
Darwin skrev:
thuekay skrev:
Densen monoblokke findes skam. De hedder B-350 og spiller super. Men mener det er de eneste de nogensinde har lavet, og
mindes ikke nogle "gamle" Densen monoblokke. |
|
|
det er nemligt rigtigt med de B-350 men thomas som spillede på dem, og jeg fik dog hørt mine Audiovector 3 Signature på hans opset sikke et
løft iforhold til mine primare
|
|
|
De Densen står lystigt og spiller hjemme ved mig nu, uh det er godt De spiller langt bedre end min tidligere Lyngdorf TDAI2200RP, sikken en
saft, kraft og energi der er kommet!
Indtil videre spiller de på Dali Euphonia MS4, dog er planen B&W 802 Diamond hvis Densen kan magte opgaven, det bliver testet i Hifiklubben
indenfor den nærmeste fremtid. |
|
|
Lyder spændende. Tror det kunne være et godt match lydmæssigt.
Du må meget gerne vende tilbage med hvordan det går, og om det er effekt nok.
Jeg er jo også lidt en Densen-fan __________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
Darwin Forum Bruger

|
Sendt: 24 Februar 2012 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune2200 skrev:
Darwin skrev:
[QUOTE=thuekay]Densen monoblokke findes skam. De hedder B-350 og spiller super. Men mener det er de eneste de nogensinde har lavet, og mindes ikke nogle "gamle" Densen monoblokke. |
|
|
[/
De Densen står lystigt og spiller hjemme ved mig nu, uh det er godt De spiller langt bedre end min tidligere Lyngdorf TDAI2200RP, sikken en saft, kraft og energi der er kommet!
Indtil videre spiller de på Dali Euphonia MS4, dog er planen B&W 802 Diamond hvis Densen kan magte opgaven, det bliver testet i Hifiklubben indenfor den nærmeste fremtid.
|
|
|
Du er en heldig mand ;-) fik du også forforstærkeren med
|
Til top |
|
|
Rune2200 Forum Bruger

|
Sendt: 25 Februar 2012 kl. 08:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
Rune2200 skrev:
Darwin skrev:
thuekay skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
Lyder spændende. Tror det kunne være et godt match lydmæssigt. Du må meget gerne vende tilbage med hvordan det går, og om det er effekt nok. Jeg er jo også lidt en Densen-fan  |
|
|
Det skal jeg nok gøre! Jeg burde nok også snart tage mig sammen og oprette et indlæg med mit hifi 
|
Til top |
|
|
Rune2200 Forum Bruger

|
Sendt: 25 Februar 2012 kl. 08:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Darwin skrev:
Rune2200 skrev:
Darwin skrev:
[QUOTE=thuekay]Densen monoblokke findes skam. De hedder B-350 og spiller super. Men mener det er de eneste de nogensinde har lavet, og mindes ikke nogle "gamle" Densen monoblokke. |
|
|
[/
|
|
|
Du er en heldig mand ;-) fik du også forforstærkeren med
|
|
|
Jeps, B250'eren fik jeg også 
|
Til top |
|
|