| Sendt: 13 Februar 2012 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa mon lcaudio er sponsor her på siden for så tør jeg da ikke skrive om min erfaring med reklamatin hos gert ;o) sendte 2 zappulse trin ind til ham sidste år da jeg ikke ku få mdem til at spille ...det viser sig at jeg så havde en defekt psu (ensretter) og det ene trin har så svejset den ene transistor ...vi bliver til den tid enige om at slå halvb skade og dele udgiftenj til et nyt trin (DET ANDET VAR STADIG OK) ok da ikke så slemt igen kan man mene selvom det da ikke kan koste ham mange basører at lodde en ny trans i som importør og mproducent af disse trin ... sender ham så en ny mail forleden (han svarer faktisk på en søndag ;o) service) men vil nu ha at jeg bestiller for 1650 kr på hans webshop for at få 2 moduler retur der virker ...ting jeg slet ikke har brug for ...hans argumentation til dette "krav" var at han ikke solgte brugte varer hmmmm var det ikke en reklamationsag ??? mener i selv han er rimelig' måske skulle man tilføje at han på hans side faktisk skriver at disse trin skulle være beskyttet mod diverse fejlstrøm og at han i tidligere byggebøger skrev at de sagtens ku holde til 80volt dc ind ...jeg kørte med max 77 volt ubelastet spænding ...han har dogh senere rettet denne max spænding til 75 volt ....men snere data kan jkeg da ikke bruge til noget da jeg købte dem da han skrev 80 volæt og hans egen teknikker gennem mailkorospondance forklarede at man skulle flerne den blå diode og så ku de sagten køre 80 volt og endda en smule mere undskylder for mine pølsefingretastefejl ;O) HVAD MENER I SELV ER RIMELIGT ??? ...er jeg en urimelig kunde ?? der krøver at hans ting kan mere end de er bygget til eller følger mjeg de specs han selv har givet ?? og er hans krav om køb på 1 trin samt 3 ht terminaler rimeligt for mine moduler retur hvor kun det ene var defekt =???
|