Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2025 | 02:31   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Marantz PM6004 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Celziam
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 13 December 2011 kl. 21:18 | IP-adresse registreret  

Hej alle

Efter år på hifi-dydens smalle sti, er det tid til erkende, at verden sgu var bedre dengang der var bass- og diskant-knapper på forstærkeren (tør slet
ikke nævne ordet loud....s). Ca halvdelen af min lyttetid foregår ved lav volumen, og jeg træt af korrekte forstæker/ht-kombinationer, som spiller nul
bas ved lav volumen. Kunne man blot sætte lidt ekstra krop i tingene... . Af den grund, og fordi min XTZ D3 100, er noget af et dyr at få squeezet ind
i konens udvalgte "hifi-møbel", overvejer jeg at skille mig af med den og købe en mindre forstæker - med tonereguleringsmuligheder! F.eks en
Marantz PM6004, der jo får fine anmeldelser, ikke mindst i kombination med 6004-CD-afspilleren.

Men mon sådan en 45 w-forstærker vil fungere godt med mine Aurum Cantus V3M?? Nogen der har erfaringer med, hvor "svag" en forstærker disse
ht'er kører fornuftigt med?

Og et andet spørgsmål: PM7004 kunne jo også være en mulighed og ville give lidt mere effekt. Men af en eller anden grund er der meget få tests af
den at finde - og de synes i øvrigt at være en smule mindre positive end når det gælder 6004. Nogen, der kan sige noget om 7004'eren?

Vh
Michael
Til top Vis Celziam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Celziam

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes