Forfatter |
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
Sendt: 12 November 2011 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej der!
så fik jeg lige et kik i min kassette båndoptager for at se hvorfor den ikke ville som jeg vil, en lille rem der trækker tonehoved broen op på plas er for slap, og er ret besverlig og komme ind til 

her er lidt flere billeder af indmaden

|
Til top |
|
|
Tylle Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
Sendt: 12 November 2011 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu bliver jeg jo nysgerrig efter sådan en stribe sjove billeder, hvordan kan det være, at du endnu hører bånd, hvori består det fede ved dette medie? Spørger af ren interesse  __________________ It's the Crown that makes you king!
Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
|
Til top |
|
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 12 November 2011 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tylle skrev:
Nu bliver jeg jo nysgerrig efter sådan en stribe sjove billeder, hvordan kan det være, at du endnu hører bånd, hvori består det fede ved dette medie? Spørger af ren interesse  |
|
|
jeg har et bånd fra da jeg var lydmand fra øvelokalt og vil have det over på cd mediet, ellers er det bare hyggen at have sådan en maskine
|
Til top |
|
|
kvaal Forum Bruger

Bruger siden: 10 December 2004 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 188
|
Sendt: 12 November 2011 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.ebay.de/itm/Sony-TC-K808-Service-Kit-Cassette-Tap e-Deck-/130514652214?
pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item1e63478c36#ht_2500wt_956
|
Til top |
|
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 12 November 2011 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
kvaal skrev:
takker, men jeg er ikke med på PayPal, så vit jeg kan se det så skal man bruge det |
|
|
|
Til top |
|
|
stiv Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
Sendt: 12 November 2011 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
nhj4 skrev:
kvaal skrev:
takker, men jeg er ikke med på PayPal, så vit jeg kan se det så skal man bruge det |
|
|
|
|
|
Hej nhj4, det skal ikke være nogen hentdring, find ud af hvad du skal bruge og mail mig  PS nåede ikke at besøge dig i dag, men fik da fat i noget ht-akustilux, kondensatorer og lyttet på Audio Note setup
__________________ My amplifier is a "a cap-cooker"
|
Til top |
|
|
DJ Green Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 521
|
Sendt: 12 November 2011 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ellers kan du sende båndet til mig, så skal jeg overspille det til MP3 eller Wave eller what ever du har løst til... Gratis.
Har stadig en en rigtig god Luxman båndoptager stående, jeg for nylig brugte til at få overspillet mine egne bånd til MP3 filer. ;-)
|
Til top |
|
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 12 November 2011 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
DJ Green skrev:
Ellers kan du sende båndet til mig, så skal jeg overspille det til MP3 eller Wave eller what ever du har løst til... Gratis.
Har stadig en en rigtig god Luxman båndoptager stående, jeg for nylig brugte til at få overspillet mine egne bånd til MP3 filer. ;-) |
|
|
takker, jeg vil se om jeg selv kan løse opgaven
|
Til top |
|
|
DJ Green Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 521
|
Sendt: 12 November 2011 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
nhj4 skrev:
DJ Green skrev:
Har stadig en en rigtig god Luxman båndoptager stående, jeg for nylig brugte til at få overspillet mine egne bånd til MP3 filer. ;-)
|
|
|
takker, jeg vil se om jeg selv kan løse opgaven |
|
|
Jeps, nu har du ihvertfald fået tilbudet. ;-)
|
Til top |
|
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 12 November 2011 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
stiv skrev:
nhj4 skrev:
kvaal skrev:
takker, men jeg er ikke med på PayPal, så vit jeg kan se det så skal man bruge det
|
|
|
|
|
|
Hej nhj4, det skal ikke være nogen hentdring, find ud af hvad du skal bruge og mail mig 
PS nåede ikke at besøge dig i dag, men fik da fat i noget ht-akustilux, kondensatorer og lyttet på Audio Note setup 
|
|
|
så har jeg fået en snak med stiverekken, og han vil hjælpe mig med at skaffe det jeg skal bruge så må jeg se om jeg kan lave det
http://viewitem.eim.ebay.dk/Sony-TCK808-ES-Riemen-rubber-bel ts-Cassette-Tape-Deck/160517367541/item
|
Til top |
|
|
stiv Forum Bruger

|
Sendt: 15 November 2011 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der nyt gummi på vej til dig
__________________ My amplifier is a "a cap-cooker"
|
Til top |
|
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 16 November 2011 kl. 00:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
stiv skrev:
Så er der nyt gummi på vej til dig 
|
|
|
det glæder jeg mig til, hvor mange stykker gummi liger der i en pakke, der plejer at være 10  
|
Til top |
|
|
lille_smed Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2602
|
Sendt: 18 November 2011 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej
jeg har en gammel kassette båndoptager fra tx serien er det nogen for dig .. du må få den .. du skal bare selv hente den
__________________ jeg kan ikke få nok membranareal
|
Til top |
|
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 19 November 2011 kl. 00:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
lille_smed skrev:
hej
jeg har en gammel kassette båndoptager fra tx serien er det nogen for dig .. du må få den .. du skal bare selv hente den |
|
|
hej der!
tak for tilbudet, men der er langt ud til dig, jeg får mine remme i morgen vis alt går vel, så det er bare og skifte dem og se om det kommer til at virke som det skal, men ellers mange tak for din opmærksom hed, det varmer i en kold tid 
|
Til top |
|
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 19 November 2011 kl. 16:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej igen!
så kom remene i hus.
en stor tak til Stiv for hans hjælp , og også til jer her på tråden for jeres links og så vider, det varmer i en kold tid  
så er det bare mig der skal tage mig samme til at komme i gang 

|
Til top |
|
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 25 November 2011 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej igen!
ja, så har jeg forsøgt at skifte den lille rem men uden hel, alt skal skiles af for at komme ind til den lille skide rem, F-U-C-K Sony det kunne i sku godt have lavet så det var nemmere, den store rem er nen nok at skifte men den lille     jeg tør ikke at skille det af da jeg er bange for jeg ikke kan samle det igen så det virker 
så vis der en der ude der kan bruge den til reserve dele så er den til af hentning, de nye remme skal der lige betales for
her er den lille l**te rem

|
Til top |
|
|
jan_stevns Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
|
Sendt: 25 November 2011 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
nhj4 skrev:
så vis der en der ude der kan bruge den til reserve dele så er den til af hentning, de nye remme skal der lige betales for
|
|
|
Man skulle da være et skarn hvis man sagde nej tak - men smid den her ud til mig, så skal jeg nok skifte den rem for dig :)
Smid evt en besked. __________________ -Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
|
Til top |
|
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 25 November 2011 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
jan_stevns skrev:
nhj4 skrev:
|
|
|
Man skulle da være et skarn hvis man sagde nej tak - men smid den her ud til mig, så skal jeg nok skifte den rem for dig :)
Smid evt en besked.
|
|
|
hej der!
mange tak for dit tilbud, men der er nogle ting der gør at jeg ikke har det over skud der skal til denne hanling, desvære, men igen mange tak det varmer i en kold tid 
|
Til top |
|
|
Anderz Forum Bruger

Bruger siden: 19 November 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1221
|
Sendt: 25 November 2011 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er dog det for dårlige undskyldninger?
Det koster omkring 110kr. at få sendt en Beocord fra Bagsværd til Herning med post dk.
2 mennesker der bor på sjælland gider ikke tage besværet når den ene kan hjælpe den anden.
Ærlig talt!
|
Til top |
|
|
stiv Forum Bruger

|
Sendt: 25 November 2011 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
nhj4 skrev:
hej igen!
ja, så har jeg forsøgt at skifte den lille rem men uden hel, alt skal skiles af for at komme ind til den lille skide rem, F-U-C-K Sony det kunne i sku godt have lavet så det var nemmere, den store rem er nen nok at skifte men den lille     jeg tør ikke at skille det af da jeg er bange for jeg ikke kan samle det igen så det virker 
her er den lille l**te rem

|
|
|
Den tror jeg ikke på  en håndfuld skruer kan ikke skræmme dig, så vi venter på en lykkelig tilbagemelding  så bare kom i gang, du har hele natten __________________ My amplifier is a "a cap-cooker"
|
Til top |
|
|