Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 14:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Kt-radio igen dårligt regnskab (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 07 Oktober 2011 kl. 11:44 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige læst fyens stiftidende's business sektion og der har kt-radio som er en del af expert kæden,igen fået et dårligt regnskab og måttet låne penge af hovedkoncernen (expert) for at kunne betale  banken, men også at de har opsagt lejemålet og vil flyttet lidt uden for byen (sikkert et dyrt lejemå de har i den gamle biograf).

Senest har de måtte aflyse kt-radios electrodays (tidligere Kt-radios Hifi messe), man kan måske sige at siden de valgte at holde deres hifi udstilling i occ, var det startskudet  til at kt-radio odense ikke ville blive det samme mere som de engang var (deres messer er ikke mere som de var i gamle dag ca 200meter fra odense banegård i odense koncerthus,hotel hc andersen).

I odense har vi Hifi klubben som er for alm mennesker med normal inkomst og helt op til dem der vil ofre 6 cifrede beløber på hifi. Vassago Hifi er generalt til folk som har hifi som deres hobby og som gladeligt ofre penge på eksotiske podukter som ingen kender, der koster kassen, synes man skal være heldig hos vassago hifi at finde noget en fattig student har råd til eller fornuftig hifi til billige penge, så er der 4sound mest for udøvende musiker da de stort set har alt til diskoteket og den professionelle musiker.

Sidst men ikke mindst har vi kt radio der har det hele til har og fru jensen og manden i jakke sæt med dyr mercedes der ikke acceptere andet end det bedste af det bedste.

Håber Kt-radio for gang i salget igen og at der igen kommer electrodays

Electroday 09  http://www.youtube.com/watch?v=o4fakYI97-g

Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin

DADDY DJ
Branchemedlem
Branchemedlem

Expert HiFi, Randers

Bruger siden: 21 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 07 Oktober 2011 kl. 14:56 | IP-adresse registreret  

Dette er ikke et "reklame-indslag", men en direkte udspringer af den ovenstående tråd som har grobund i den virkelige verden, som den ser ud lige nu.

Jeg kan kun på hele radio-branchens vegne (ingen glemt) opfordre til, at alle kunder hjælper med til, at afhjælpe den såkaldte "finanskrise" ved at investere/bruge så mange penge, som muligt, på radio/TV-udstyr i  branche-butikkerne (frem for det der www:-)).

Det vil jo bestemt gøre chancerne større for, at der også om 10 år eksisterer en radio/tv/Hi-fi branche med fysiske butikker, fysiske produkter, og med ansatte behovsanalytikere (sælgere) som jeg selv, der brænder for Hi-Fi/TV etc. og er passioneret omkring produkterne og kundepleje.

Og nej - man kan desværre ikke drive radio/tv butik i dagens Damark ved at sælge samtlige varer ud til indkøbspris+moms for at matche net-priser etc.

Medmindre at butikkerne i radio/TV branchen kunne få stats-tilskud eller EU støtte til at dække alle de udgifter der er forbundet med at drive butik (lokale-omkostninger, lønninger til kvalificeret personale, lageromkostninger osv.)

Så støt butikkerne i branchen og vær med til at forhindre butiks-lukninger, aflyste messer etc.

For alle jer og alle os som har Hi-Fi/TV som religion, må stå sammen og kæmpe for vores passion:-)

Rigtig god weekend.

Til top Vis DADDY DJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DADDY DJ

megholm
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 Januar 2009
Lokalitet: København
Sendt: 07 Oktober 2011 kl. 15:38 | IP-adresse registreret  

Bliv ved med at handle ind i Irma, ellers risikerer i at de lukker. Ja de er dyre, og du har heller ingen penge pga finanskrisen,
men de er så søde nede i Irma...

gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Oktober 2011 kl. 15:42 | IP-adresse registreret  

Man kan bare tage de der www...  butikker de har ud over priserne (som ofte er laveste på nettet) hvor bilka og elgiganten følger godt med, bilka har prisgaranti og har nogen få gange fået penge tilbage fordi jeg har købt et produkt hos elgiganten hvor jeg senere inden der var gået 14 dage kunne finde samme produkt billigere et andet fysisk sted (ikke kun internetpriser), der har butikker på nettet 14 dages returret ja nogen steder endda hvor det ikke koster noget af sende det man har købt tilbage, det kunne fysiske butikker godt lære lidt af og der er sikkert også mange andre ting en fysisk butik kan gøre for at konkurrere med www.......

Måske Odense kommune skulle indgå et samarbejde med kt radio om at lave messen og fordele udgifterene og arbejdet imellem hinanden, så kunne man flytte hårdevidevare afdelingen et andet sted hen og kombinere det med et eller andet relateret til odense kommune, som kunne være i arena fyn hvor electrodays så kunne være i de øvrige lokaler som de normalt plejer at bruge, synes i forvejen vi ikke har andet på fyn end electroday (hifi messer) og har man ikke bil kan det godt være besværligt at komme til københavn eller f.eks herning.

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 07 Oktober 2011 kl. 15:51 | IP-adresse registreret  

Hej gasolin.

Det er en kedelig vej det går for dem, ,men de ligge som de har redt.. nogle år efter Ole stoppet gik den forkerte vej.

Men du er helt forkert på den, jeg har mange kunder der også handler i hifiklubben og KT, sådan skal det være der skal være plads til alle tyber kunder og butikker,, og bare forbi KT eller Hifiklubben og jeg ikke sælge de samme vare så er mange af de mærker lige kendt, jeg henviser tit kunder til KT eller klubben, forbi jeg holder mig på mit område og gider ikke dække det hele som nogle forsøger uden held.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Oktober 2011 kl. 15:58 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

Hej gasolin.

Det er en kedelig vej det går for dem, ,men de ligge som de har redt.. nogle år efter Ole stoppet gik den forkerte vej.

Men du er helt forkert på den, jeg har mange kunder der også handler i hifiklubben og KT, sådan skal det være der skal være plads til alle tyber kunder og butikker,, og bare forbi KT eller Hifiklubben og jeg ikke sælge de samme vare så er mange af de mærker lige kendt, jeg henviser tit kunder til KT eller klubben, forbi jeg holder mig på mit område og gider ikke dække det hele som nogle forsøger uden held.

Ole var det ham der var med i et gamle kt radio før de flyttede ind i den gamle biograf ?

Ja selvfølgelig skal der være en masse forskellige butikker, men de skal også skille sig positivt ud fra hiananden (gør elegiganten,hififklubben og vasago hifi bare for at tage nogen få butikker) ellers er det kun et spørgsmaål om at handle det sted hvor de er billigst.

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 07 Oktober 2011 kl. 16:07 | IP-adresse registreret  

gasolin skrev:
jensen skrev:

Hej gasolin.

Ole var det ham der var med i et gamle kt radio før de flyttede ind i den gamle biograf ?

Ja selvfølgelig skal der være en masse forskellige butikker, men de skal også skille sig positivt ud fra hiananden (gør elegiganten,hififklubben og vasago hifi bare for at tage nogen få butikker) ellers er det kun et spørgsmaål om at handle det sted hvor de er billigst.

Hej

Ja det var ham..

Sjovt nok snakket jeg lige med en af mine kunde om den måde vi køber ind på, jeg handler næsten aldrig på nettet selvom jeg kan spare lidt, når jeg går ind i en butik og handler så ved jeg også ham bag kassen får en løn jeg håber han gør det samme for ellers er hans job væk en dag..

Igår købte jeg en ny Nassver der kunne jeg have sparret ca 1000kr men købte dne ved den lokale som jeg altid har gjort, kunne aldrig finde på at gøre andet.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Oktober 2011 kl. 16:25 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
gasolin skrev:
jensen skrev:

Hej gasolin.

Hej

Ja det var ham..

Sjovt nok snakket jeg lige med en af mine kunde om den måde vi køber ind på, jeg handler næsten aldrig på nettet selvom jeg kan spare lidt, når jeg går ind i en butik og handler så ved jeg også ham bag kassen får en løn jeg håber han gør det samme for ellers er hans job væk en dag..

Igår købte jeg en ny Nassver der kunne jeg have sparret ca 1000kr men købte dne ved den lokale som jeg altid har gjort, kunne aldrig finde på at gøre andet.

Tja der er nogennder har penge nok kan jeg kun spare 100 kr ved at købe på nettet køber jeg gerne i en fysisk butik i Odense da det også er nemmere hvis der opstår problemer med produktet. Men køber ikke noget 1000kr dyrere end andre steder.

Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Sendt: 07 Oktober 2011 kl. 16:25 | IP-adresse registreret  

Nå, jeg stopper tråden her!

Hvem der ved hvad om hvem, som kunne være årsag til osv. skal vi ikke spekulere i.

Lad os håbe, at det går bedre for KT fremover.

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes