Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 14:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Hifi Klubben, Dårlig oplevelse (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
valle1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2011
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 07 Oktober 2011 kl. 11:30 | IP-adresse registreret  

Jeg gjorde den store fejl at bruge de penge jeg havde sat af til min drengedrøm i Hi-fi klubben. Nemlig 30.000 til en projektor som jeg købte i 2007 i Næstved. Infocus IN 81 hed modellen og selve billedet er flot nok, men den har det med at overophede på grund af nogle små metal plader der sidder inde i projektoren som hindrer den i at komme af med varmen. 2 gange fik jeg den byttet til en ny nos Hi-Fi klubben, derefter mente indehaveren at det var bedst at jeg byttede direkte fra leverandøren. Det gjorde jeg så yderligere 2 gange, altså i alt 4 gange over lidt over 3 år. Da den gjorde samme nummer 5 gang havde jeg mistet tålmodigheden og bedte Hi-Fi klubben om at give mig en helt anden model i stedet, hvilket de var åbne overfor. En uge senere modtager jeg en mail om at nu kan jeg komme ned med min projektor og så får jeg en ny IN 81 i stedet. Det var jo ikke det jeg havde bedt om og jeg blev rasende over at min tålmodighed i den grad blev udnyttet af Hi-Fi klubben og jeg forlangte at få leveret pengene tilbage. Nu er der snart gået et år og sagen er i forbrugerklagenævnet fordi Hi-Fi klubben ikke vil tage deres ansvar for handlen.

Til top Vis valle1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af valle1

High sky
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 07 Oktober 2011 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

Hej Valle1

Læste lige dit indlæg, og min umiddelbare holdning er at Hi-Fi Klubben har ydet en ret fin service overfor dig. Du fik en ny vare 4 gange gennem 3 år. Du skulle langt tidligere have sagt du ikke ville have samme model.

Også god service at du kunne kontakte leverandøren direkte. Jeg tror ikke du får medhold fra forbrugerklagenævnet, da Hi fi klubben har gjort hvad de skulle gennem 3 år.

Det er ikke fair at sige de ikke tog ansvar for handlen. Blot min mening

Mvh
Til top Vis High sky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af High sky

megholm
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 Januar 2009
Lokalitet: København
Sendt: 07 Oktober 2011 kl. 12:59 | IP-adresse registreret  

Der er grænser for hvor mange gange en forhandler må forsøge at udbedre fejlen. Mener den ligger omkring de 2-3 gange,
derefter skal fejlen været rettet eller handlen gå tilbage. Tror du har en god sag hos forbrugerklagenævnety, og kommer
aldrig til at forstå, at en kæmpe kæde hellere vil risikere dårlig omtale end at give dig en en vare som fungerer. Til gengæld
spytter de gerne millioner af kroner i en reklamekampagne hver andet år...

Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Sendt: 07 Oktober 2011 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

Sædvanen tro, så låses denne tråd, da trådstarter har ført sin sag frem. Tråden låses for at undgå medløberi eller mudderkastning. 

Hvis Hifi Klubben ønsker at svare på sagen, så kan de kontakte undertegnede via kontaktformularen.

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G

Arensbach1
Branchemedlem
Branchemedlem

Hifi Klubben

Bruger siden: 07 Oktober 2011
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 07 Oktober 2011 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

Hej "Valle1"

Vi har læst om om din sag her på hifi4all, og vil gerne høre lidt flere detaljer. Kontakt os gerne via risogros@hifiklubben.dk
og fortæl lidt mere om sagen. Jeg tør ikke love her at vi kan gøre mere, men hvis du vil skrive lidt detaljer om fx hvornår du
fik ombyttet og i hvilke af vores butikker (og evt et tlf-nr vi kan fange dig på), så skal jeg meget gerne se hvad vi kan gøre.

Det lyder på mig som om butikken har forsøgt at hjælpe, men lad mig lige understrege at hvis vi har begået nogen fejl i
sagen, står vi selvfølgelig ved dem og gør hvad vi kan for at gøre det godt igen.

Du er også meget velkommen til at kontakte mig direkte på cha@hifiklubben.com.

God weekend

MVH
Christoffer Arensbach (Hi-Fi Klubbens hovedkontor)
Til top Vis Arensbach1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Arensbach1 Besøg Arensbach1's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes