| Sendt: 14 August 2011 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen som har erfaring med reklamation over for Amazon?
Jeg har købt den helt nye John Hiatt. I deluxe udgaven. Dvs med cd og DVD.
DVD'en indeholder foruden en dokumentar også hele albummet i "højopløselig format" (kan ikke lige huske det tekniske)
Men i nr 2 på DVD'en er der "et hak" På samme sted kommer der et ret tydeligt "knas" når jeg spiller den. Jeg kan ikke garantere det var der fra starten. Jeg hørte det ikke første gang. Men kan havde lavet noget andet da det nummer blev spillet. Og havde den ikke ude af spilleren inden jeg hørte det ved anden gennemspilning.
Det er desværre et af disse åndsvage papcover hvor det er svært at få skiven ud, uden at sætte en finger på.
Men det korte af det lange. Nogen der har erfaring hvis jeg klager til Amazon, men muligheden for en bytter, og hvordan proceduren er?
Jeg har jo nummeret fra CD. Og helt ærligt. Så synes jeg ikke der er den store forskel. Dog har jeg kun hørt cd'en en gang. Og uden den store sammenligning.
Men det er da også lidt træls at skal leve med det "hak" fremover. Forøvrigt i et godt nummer. På hans bedste plade i rigtig mange år. __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|