Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2025 | 15:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Komme ud og lytte. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Søren C
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2009
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 13 August 2011 kl. 01:43 | IP-adresse registreret  

Hej Hifi4all

Jeg kunne godt tænke mig (på et tidspunkt ude i fremtiden) at få skiftet lidt ud i mit anlæg. Jeg synes det setup jeg køre nu
lyder rigtig godt, men jeg har lyst til at prøve noget nyt.
Jeg regner med at at købe brugt, da jeg synes det er der man får mest for pengene.

Jeg kunne godt tænke mig at komme ud og lytte til lidt forskellige anlæg og i den anledning vil jeg høre om der er nogen
som har lyst til at vise deres anlæg frem og lade mig lytte? Jeg har faktisk ikke hørt særlig mange setups, så jeg er lidt
nysgerrig for at høre andres og andre mærker.

Mit anlæg består pt. af:

Cayin 353b forstærker.
Xindak Muse Deluxe 1.0 cd-afspiller.
Rega p3-24 pladespiller med RB301 arm og Elyse 2 pick-up. Bruger en Nad pp2 riaa.
Dali Evidence 870 højtalere.
Cambrigde Dacmagic som bliver brugt til min ps3 og pc.
Kabler går jeg ikke så meget op i, da jeg ikke tror det gør så meget... Men det kan være at jeg ændre synspunkt hvis jeg
kommer ud og lytter til jeres ;-)

Før dette setup har jeg haft lidt forskelligt. Bla. lidt Yamaha og Nad.
Jeg har da også lagt øre til en smugle forskelligt. Bla. Harmon Kardon, Cerwin Vega, Infintity, XTZ, lidt forskelligt Dali og
Nad.

Jeg gad f.eks. godt at høre noget rør grej. Jeg har et siemens rør i min cd-afspiller som jeg synes lyder rigtig godt.
Men faktisk har alt interesse og når jeg ser tråde hvor i viser jeres hifi frem bliver jeg rigtig nysgerrig og vil rigtig gerne ligge
øre til det.

Håber der er nogen som har lyst til at åbne dørene for mig? Jeg bor i kolding så det ville da være dejligt hvis i ikke boede alt
for langt væk ;-)

Hvis folk har lyst til at komme forbi og lytte til mit anlæg, er de selvfølgelig hjertelig velkommen og jeg skal nok stå klar med
en øl eller sodavand ;-). Så kan jeg måske også få lidt gode råd om hvordan jeg kan gøre lyden bedre i min stue ;-)

MVH.
Søren
Til top Vis Søren C's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Søren C

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes