Forfatter |
|
chillipepper Forum Bruger

Bruger siden: 14 Marts 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 215
|
Sendt: 30 Juli 2011 kl. 04:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa
jeg er begyndt at lege med tanken om at skifte forstaerker og mine tanker kom paa McIntosh.
jeg har i ojeblikket en Pathos logos som jeg syntes gor alt godt men maaske mangler lidt power saa naboerne ogsaa kan hore lidt godt musik jeg har laest mig til at 6900 eren har ca dobbelt saa meget output som min pathos.
saa mit sporgesmaal er om der er nogle der har erfaring med B&W og McIntosh ?
mvh __________________ MVH
chillipepper
|
Til top |
|
|
Svoldgaard Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 340
|
Sendt: 30 Juli 2011 kl. 07:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9878
|
Sendt: 30 Juli 2011 kl. 09:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aragon*
Her ser du P10, som ikke er særlig dyb. Minder lidt om RL 11 linietinnet.

__________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
FelixTheDane Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 10 Marts 2011 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 518
|
Sendt: 30 Juli 2011 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Go for it...
Du bør afgjort prøve at lytte til Mac og B&W.
Og netop 6900 er en skøn forstærker.
Med venlig hilsen.
|
Til top |
|
|
sgbuller Branchemedlem

Konsulent Vitus Audio
Bruger siden: 11 Oktober 2010 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 45
|
Sendt: 30 Juli 2011 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja mac er godt bare en skam man ikke kan sige det samme om b&w 
|
Til top |
|
|
Marskal Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 196
|
Sendt: 30 Juli 2011 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|