Bruger siden: 16 August 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 549
Sendt: 23 Juli 2011 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
Hejsa er der en som kan hjælpe mig med af finde et sæt banan stik til mine tara labs højtt. kabler de kan skiftes i begge ender , men problemet ligge i at Tara labs bruger 6mm gevind , håber på lidt hjælp
VH T
__________________ Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
Bruger siden: 16 April 2011 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 125
Sendt: 23 Juli 2011 kl. 12:04 | IP-adresse registreret
Hilowfi skrev:
Hejsa er der en som kan hjælpe mig med af finde et sæt banan stik til mine tara labs højtt. kabler de kan skiftes i begge ender , men problemet ligge i at Tara labs bruger 6mm gevind , håber på lidt hjælp
Kan det passe at det er den type stik hvor du kan skifte mellem spader og bananer ved at skrue dem ud og i?
Hvis ja, så ligner de vist meget dem som Supra også laver, så måske du kan bruge deres: http://www.av-connection.dk/?ML=452. Skriv eventuelt til AV-Connection og forhør dig om de kan passe til dine stik.
Ellers kan du jo også prøve den danske forhandler af Tara Labs: www.now-in-stereo.dk. Der står ikke så meget på hjemmesiden, men mon ikke han kan skaffe nogle. Se også www.hifistore.dk der er shopping-siden hvor der også er en kategori der hedder BSM-stik (det hedder de vist), men den indeholder desværre ingen produkter.
Bruger siden: 16 April 2011 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 125
Sendt: 24 Juli 2011 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
denon4life skrev:
hva med evt nogle supra con mener jeg også fåes i den str.
Hvis ja, så ligner de vist meget dem som Supra også laver, så måske du kan bruge deres: http://www.av-connection.dk/?ML=452. Skriv eventuelt til AV-Connection og forhør dig om de kan passe til dine stik.
denon4life skrev:
sidst jeg tjekkede der havde de dem ik inde på hifistore.dk en det er også et par måneder siden
Ellers kan du jo også prøve den danske forhandler af Tara Labs: www.now-in-stereo.dk. Der står ikke så meget på hjemmesiden, men mon ikke han kan skaffe nogle. Se også www.hifistore.dk der er shopping-siden hvor der også er en kategori der hedder BSM-stik (det hedder de vist), men den indeholder desværre ingen produkter.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum