Sendt: 17 Juli 2011 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
vil lige give mine settings TV Type - Samsung LE46A656A1FXXU Firmware version - t-ambpeumd1023 TV Port - HDMI2 Source - Onkyo 876 Source Port - HDMI Main Out Source Firmware version 1.05 Player - PS3 Player Firmware version 3.66 Mode - Movie Backlight - 5 Contrast - 72 Brightness - 49 Sharpness - 0 Colour - 43 Tint - 50 Black Adjust - Off Dynmaic Contrast - Off Gamma - +1 Flesh Tone - 0 Edge Enhancement - Off xvYCC - Off Colour Space: Red: ------------------------ Red - 62 Green - 2 Blue - 0 Green: ------------------------ Red - 0 Green - 48 Blue - 0 Blue: ------------------------ Red - 3 Green - 1 Blue - 64 Yellow: ------------------------ Red - 48 Green - 50 Blue - 4 Cyan: ------------------------ Red - 5 Green - 51 Blue - 50 Magenta: ------------------------ Red - 66 Green - 11 Blue - 68 White Balance R-Offset - 25 G-Offset - 26 B-Offset - 20 R-Gain - 13 &nbs p; Service Menue Changed to 60 (default value was 128) G-Gain - 19 B-Gain - 21 overvejer lidt at kigge paa "colour Tone" saa ikke denne indstilling indtil jeg havde taget det hele ned. den er PT sat til Warm2 maaske det er hemeligheden bag farverne. her er min foer maalinger  her det vigtigt at kigger paa skalen baade for RGB og Delta E   som det kan ses var roed og groen faktisk bedre foer derfor kunne det godt taenkes at colour Tone kunne hjaelpe paa mit problem  igen er det vistigt at se paa skalaen for at sammenligne maalet er 6500K  haaber lidt det kan give stof til eftertanke om det ikke er vaerd at faa sit tv kalibreret, det kan goeres forhaaldsvis billigt hvis man gider saette sig ind i det. http://www.curtpalme.com/forum/viewtopic.php?t=10457 her er et rigtigt godt sted at starte
__________________ Mit setup Palau Blaugrana og Film
|