Sendt: 13 Juli 2011 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey HiFi'er
Sidder der ikke nogle HIFI nørder der kan hjælpe en IT nørd på vildspor? ;-D
Først lidt info. Stue: 38kvm (5,2 x 7,3) - Den skal stå ca. 5 meter fra hvor man ser tv (længst væk) og 2 meter fra hvor man sidder tættest i hjørnesofaen Mørkeinfo: Den skal bruges om aftenen/natten for det meste da det kun er der jeg kommer til at benytte den. Ellers har jeg nogenlunde mørklægning. Der skal være wouw billed kvalitet og især fra HD film. Den skal benyttes primært til film og næst til TV dokumentarer og sidst til spil (multispil som risk osv man kan sidde nogle venner om og være samme med til, og ellers blot noget gaming, men der har jeg jo PC'en og skærm dertil)
Jeg går aldrig på kompromis og gider dog heller ikke overkill. Jeg har kigget på Panasonic PT-AE4000, Acer H7530D, Epson Home Cinema 8350 og Mitsubishi HC4000... Er det de top bedste? Og hvis det er, hvilken slår så de andre?
Næste sidst: Hvilket lærred får jeg mest ud af for pengene? Jeg så gerne et motorlærred, da vi IT nørder er lidt dovne, men hvis der er super meget at sparre så bare et normalt, hvis det da er til at få ned fra 3 meter højt loft.
Sidst: Et super fedt anlæg primært til filmoplevelser men også til at brage noget musik af så vi på hele grunden (900kvm) kan holde lidt fest og sidde udendørs på terrassen ;-) Hvis denne løsning findes?
Har ca. 25k +/- til at shoppe for...
Håber i gider hjælpe mig...
På forhånd mange tak
Vh
Jesper
__________________ Cooler Master CM - ASUS A8N-SLI Premium - AMD Athlon 64 3800+ X2 2GHz 256KB/1MB - 2x1Gb OCz Enhanced Latency - ASUS Extreme N7800GTX 256 MB - WD Raptor 36Gb - Maxtor 200GB
|