Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2025 | 00:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Bedste projektor/lærred + anlæg - u. 25k? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
darkwarrior
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Februar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 13 Juli 2011 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

Hey HiFi'er

Sidder der ikke nogle HIFI nørder der kan hjælpe en IT nørd på vildspor? ;-D

Først lidt info. Stue: 38kvm (5,2 x 7,3) - Den skal stå ca. 5 meter fra hvor man ser tv (længst væk) og 2 meter fra hvor man sidder tættest i hjørnesofaen
Mørkeinfo: Den skal bruges om aftenen/natten for det meste da det kun er der jeg kommer til at benytte den. Ellers har jeg nogenlunde mørklægning.
Der skal være wouw billed kvalitet og især fra HD film.
Den skal benyttes primært til film og næst til TV dokumentarer og sidst til spil (multispil som risk osv man kan sidde nogle venner om og være samme med til, og ellers blot noget gaming, men der har jeg jo PC'en og skærm dertil)

Jeg går aldrig på kompromis og gider dog heller ikke overkill. Jeg har kigget på Panasonic PT-AE4000, Acer H7530D, Epson Home Cinema 8350 og Mitsubishi HC4000... Er det de top bedste? Og hvis det er, hvilken slår så de andre?

Næste sidst: Hvilket lærred får jeg mest ud af for pengene? Jeg så gerne et motorlærred, da vi IT nørder er lidt dovne, men hvis der er super meget at sparre så bare et normalt, hvis det da er til at få ned fra 3 meter højt loft.

Sidst: Et super fedt anlæg primært til filmoplevelser men også til at brage noget musik af så vi på hele grunden (900kvm) kan holde lidt fest og sidde udendørs på terrassen ;-) Hvis denne løsning findes?

Har ca. 25k +/- til at shoppe for...

Håber i gider hjælpe mig...

På forhånd mange tak

Vh

Jesper

darkwarrior
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Juli 2011 kl. 14:24 | IP-adresse registreret  

Det må gerne være brugt, så længe der er kvit. på og l**tet fungerer 100% optimalt uden 1 eneste fejl...

darkwarrior
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Juli 2011 kl. 23:34 | IP-adresse registreret  

Nå indtil videre har jeg tænkt mig følgende:

Projektor: Epson EH-TW3200 - 7.500,-

Lærred: - Mangler jeg stadig hjælp til. Ville gerne have et super flot et, evt med motor da der er 3 meter til loftet og det skal køre ned foran den TV reol der normalt står...

Anlæg: Brugt Marantz SR7002 med XTZ 99.38 mk2, 99.25, 99.21 - 15.000,-

Er jeg godt udrustet eller kan jeg gøre det bedre inden for samme prisniveau? Og hvilket lærred kan anbefales?

aprox
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tidl. Denon4life - Mulig svindler i KSB

Bruger siden: 12 April 2011
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 14 Juli 2011 kl. 23:52 | IP-adresse registreret  

det ved du vel bedst selv om du er ej bare gas xtz skulle lave nogle højtaler med god vellyd i og marantz det er noget godt gedigent kram
Til top Vis aprox's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af aprox

darkwarrior
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juli 2011 kl. 00:52 | IP-adresse registreret  

Det var også en mulighed for en ONKYO TX-NR905 for 1.000 kr mere. Er det noget der er bedre? Sammensat med de XTZ 99,38 højttalersæt?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes