Jeg vil gerne berette om en yderst positiv oplevelse ifm med reparation af mit Loewe Xelos fjernsyn:
Mit Loewe fjernsyn, som efterhånden er blevet 9 år gammelt stod pludselig af en aften; Sort skærm og intet lys i lamperne! Heldigvis, er Loewe så forudseende at vedlægge diagram sammen med brugsvejledningen, så det var jo ligetil at gå igang med multimetret og fejfindingen
Efter et kvarters "kold" fejfinding var fejlen fundet; En MOSFET i switchmoden
Jeg kontaktede Kjærulff Gruppen, hvor jeg fortalte om problemet, og blev henvist til Deres værksted med telefonnummer samt en person med kendskab til netop min fjernsynsmodel. En meget venlig herre, kunne så fortælle mig, at det var en kendt fejl for netop denne model, og fortalte endvidere at der fandtes et såkaldt reparations-kit til udbedring af fejlen! Det er jo sød musik i en teknikers ører, ik 
Jeg fik en god og fyldestgørende forklaring samt en god pris (170.00 kr). Et par dage efter modtog jeg så dette rep-kit, indeholdende alt hvad teknikeren havde fortalt om - og mere til! For udover komponenterne, var der også vedlagt en tegning af printet med angivelse af, hvilke komponenters lodninger man bør forny, når man alligevel er igang med loddekolben!
Det tog mig en hel aften at udskifte komponenterne samt fornyelse af lodninger - og vupti, spillede mit fjernsyn igen. En sidegenvist var, at jeg gennem længere tid havde konstateret en irriterende hyletone fra selve fjernsynet. Denne var også forsvundet!
Men denne solstrålehistorie skal jeg rette min varmeste anbefaling og tak til Loewe, Kjærulff Gruppen og Deres værksted
. I mine 20 år som tekniker, har jeg aldrig mødt en SÅ imødekommende og professionel service - sådan bør ethvert professionelt og velrenommeret firma servicere sine kunder. Uanset om det er teknikere eller slutbrugere, der beder om hjælp.
Til alle Loewe-entusiaster: Fortvivl ikke, hvis uheldet er ude - hjælpen er nær 
- MrBakmann