| Sendt: 29 Juni 2011 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder spændende
Jeg tænker, at det letteste må være at åbne dem, for ellers bliver det meget vanskeligt, at sjusse sig frem til deres indvendige mål, med mindre der er nogen her, der har en tegning. Men ellers kan du måske prøve at støvsuge nettet for informationer om deres kabinetter, det kunne være du var heldig.
Jeg synes at jeg har læst om en, der ikke kunne måle sig frem til kabinettets indvendige mål, og derfor fyldte kabinettet op med vand (i en helt tæt!) plasticpose, for derefter at måle vandet i et decilitermål - jeg synes det er en anelse risikabelt, men princippet i ideen er god. Jeg tror jeg ville vælge at bruge fint siet strandsand i posen i stedet for vand, og ryste kabinettet lidt efter påfyldningen og derefter toppe op og tømme det på tilsvarende måde med et målebæger, hvorefter du har en god ide om rumfanget. For mig at se er tørt strandsand eller noget tilsvarende relativt let at styre i forhold til vand, og det er ikke værre end det er til at støvsuge op, hvis du spilder lidt 
Held og lykke med projektet - og læg gerne lidt billeder op, når du kommer i gang med byggeriet.
|