Sendt: 16 Maj 2011 kl. 07:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jan!
For det første blev tråden startet i en tone, som ikke hører til på Hifi4all. Der blev langet ud efter Fatman og hans måde at behandle sine LP'er på.
Da jeg efterfølgende forsøgte at fortælle, at Hifi4all handler om tolerance og accept af forskellighed, eksploderede tråden mellem hænderne på mig.
Til sidst gad jeg ikke mere, og da tråden allerede var startet på forkert grundlag, ja så slettede jeg den.
Jeg synes også, at det er møgærgerligt, at det skal komme dertil. Og hvis det hjælper at give mig skylden, ja så må det være sådan. Men jeg kan og vil ikke acceptere tråde, der har til formål at nedgøre andre, eller svine folk eller forhandleres udstyr til.
Jeg vil ikke holde på folk med magt, eller ved at føje deres brok og kværuleren (den er ikke møntet på dig). Så hvis man mener, at få en bedre løsning andre steder, ja så må det være sådan.
Jeg har valgt en linje med Hifi4all, som stadig overrasker mange. Men så længe man skriver i en pæn og sober tone, så kan man skrive hvad man vil om hifi i forummet.
God dag!
|