Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2025 | 23:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Fatman tråden? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
janils
Branchemedlem
Branchemedlem
Pladespilleren.dk

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 15 Maj 2011 kl. 23:13 | IP-adresse registreret  

Hvad skete der med Mr Fatman tråden?
Finder det meget generende at  seriøse indlæg pludselig forsvinder. Det er noget jeg/vi bruger tid på og når det hele så bare ukritisk bliver slettet, kan det hele virke meget håbløst. Forgæves arbejde som bliver strøget uden begrundelse!

Hvorfor Gige?

PS ... som mange andre er jeg tilbøjelig til at melde mig ud. Alt hvad man skriver bliver jo alligevel slettet på et tidspunkt.

Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Sendt: 16 Maj 2011 kl. 07:08 | IP-adresse registreret  

Hej Jan!

For det første blev tråden startet i en tone, som ikke hører til på Hifi4all. Der blev langet ud efter Fatman og hans måde at behandle sine LP'er på.

Da jeg efterfølgende forsøgte at fortælle, at Hifi4all handler om tolerance og accept af forskellighed, eksploderede tråden mellem hænderne på mig.

Til sidst gad jeg ikke mere, og da tråden allerede var startet på forkert grundlag, ja så slettede jeg den.

Jeg synes også, at det er møgærgerligt, at det skal komme dertil. Og hvis det hjælper at give mig skylden, ja så må det være sådan. Men jeg kan og vil ikke acceptere tråde, der har til formål at nedgøre andre, eller svine folk eller forhandleres udstyr til.

Jeg vil ikke holde på folk med magt, eller ved at føje deres brok og kværuleren (den er ikke møntet på dig). Så hvis man mener, at få en bedre løsning andre steder, ja så må det være sådan.

Jeg har valgt en linje med Hifi4all, som stadig overrasker mange. Men så længe man skriver i en pæn og sober tone, så kan man skrive hvad man vil om hifi i forummet.

God dag!

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G

Bulletdodger
Branchemedlem
Branchemedlem
KT Radio

Bruger siden: 26 April 2004
Sendt: 16 Maj 2011 kl. 08:24 | IP-adresse registreret  

Jeg kan godt lide Master Fatman.... Han er rar,
Til top Vis Bulletdodger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bulletdodger

janils
Branchemedlem
Branchemedlem
Pladespilleren.dk

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 Maj 2011 kl. 09:31 | IP-adresse registreret  

Hej Mikkel,

Tak for dit svar.

Kan godt se, at det må være svært at holde styr på alle "varylerne". Det er dog lidt surt, når det går ud over andre, som prøvet at holde en sober tone.

Held og lykke fremover ... og husk: GLEM IKKE AT VÆRE BEGEJSTRET! Hifi er alle tiders hobby!

Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Sendt: 16 Maj 2011 kl. 09:42 | IP-adresse registreret  

Hej Jan!

Tak fordi du tager det positivt.

Og det ærgrer også mig, at det skal være sådan.

Du er en stor kompetence at have med i dette forum, og jeg sætter stor pris på, at du giver din viden videre til brugerne hér.  Og det ville ærgre mig, hvis du valgte at trække dig.

Og du har helt ret... hifi er en fantastisk hobby! Problemet er blot, at nogle ophæver det til noget der minder om religion, med dertil hørende mangel på tolerance og accept af, at andre kan have en anden mening. Alle må give deres mening til kende i dette forum, så længe det ikke medfører at andre bliver trampet på i processen.

Tak for din forståelse!

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes