Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 20:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: Mundorf Supreme Modstande (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Diamagnetic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 15 April 2011 kl. 20:29 | IP-adresse registreret  

Har lige opdaget at disse modstande er et fake produkt. Enderne er ikke kobber som jeg troede. Ved dog ikke helt hvad det er
svært at lodde på. De er ikke magnetiske dog men det er tilledningerne i aller højeste grad. Spurgte en forhandler om det er
keramik i dem. Det var der ikke skrev han. Det skulle være cement. Yes right yderst er det måske men under modstands
elementet er det så afgjort keramik. En anden ting er at de bliver solgt som induktions frie. Jeg har set målinger hvoraf det
fremgår at det er de absolut ikke.

Så her er årsagen til at en mand på over 70 synes de lyder "mere levende " og "mere hul igennem". Det han hørte var extrem
farvning . De er totalt uhomogene og alt for lyse qva keramikken og de magnetiske tilledninger. Det er altså synd når de ellers
bruger rent kobber der er forgyldt. Men det er måske fake også ! Jeg har lyst til at klippe en over men de koster altså 90 kr.
stk.

Altså køb DCA Graffit modstande : thats the real thing !
Til top Vis Diamagnetic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Diamagnetic

Diamagnetic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 16 April 2011 kl. 21:28 | IP-adresse registreret  

I retfærdighedens navn skal jeg gøre opmærksom på at jeg nu har konstanteret at ikke alle disse Supreme modstande har
jern ben. Ca halvdelen af dem jeg har prøvet har kobberben. Mundorf er åbenbart bare utilregnelig.

Nu lodder jeg dem ind i delefilteret til mine mellemtoner og ser hvad det bringer. Hvordan er de i forhold til almindelige cement
modstande med magnetiske ende kapper og afbanket keramik ?
Til top Vis Diamagnetic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Diamagnetic

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes