| Sendt: 14 April 2011 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle DIY folk. Jeg vil gerne advare mod Partsconnexions Service som jeg på det sidste har fundet usædvanligt dårlig.
Fornyligt bestilte jeg nogle varer som jeg fik en Sales Order på. En af komponenterne optrådte i dobbelt antal. Jeg sendte en
mail og gjorde opmærksom på fejlen. Efter 2 dage fik jeg en mail : "Please dont correct anything I am Shipping it now" .
Jeg modtog så varerne uden at have modtaget en invoice. Antallet på en af komponenterne var doblet. Jeg klagede og den
pågældende medarbejder fik en reprimande.
For 11 dage siden afsendte jeg så en ny ordre . Der gik 8 dage uden jeg hørte noget på trods af at jeg forspurgte hvordan
det gik med ordren. Jeg bad så om at få ordren slettet. Fik intet svar og skrev så en mail om dårlig service. Fik så oplyst at
ordren var slettet.
Bestilte så varene hos Hificollective i går. Fik en mail i dag om at varerne var afsendt fra Partsconnexion.
Skrev til Hificollective i morges at jeg ønskede orden slettet. Senere på dagen loggede jeg ind og så at varerne var afsendt.
Nu modtager jeg så dobbelt af alt. Jeg har ikke penge til mad resten af måneden så .
Godt jeg lige har solgt mit Duelund Sølv/Guld kabel som ikke passer ind da jeg nu bruger XlR og lyden er lige for lys med en
klasse D.
Så "take Care" når I handler på nettet.
Ellers har jeg kun gode oplevelser og jeg handler meget. Men pas også på med Fake produkter fra Hong Kong og Kina.
|