Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2025 | 00:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Spørgsmål til Squeezebox Touch (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Martinj75
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 November 2010
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Sendt: 05 Marts 2011 kl. 12:49 | IP-adresse registreret  

Jeg har haft investeret i en Squeezebox Touch. Jeg bruger den til at spille internetradio og podcast og der fungerer den præcist
som jeg ønskede det. Der hvor problemet opstår er når jeg skal spille mit eget musik som jeg har lagt ind på et 32 GB SD-kort.
Jeg har nu forsøgt mig på forskellige måder om der er en mulighed for at kunne spille alle mine sange i tilfældig rækkefølge.
Den kan kun lave afspilningslister med max 100 numre. Så forsøgte jeg at lægge alle numrene ind i samme mappe, men den
vil stadig kun spille de første 100 numre i mappen.
Er der nogen herinde som ved om man på en eller anden måde kan sno sig uden om denne begrænsning UDEN at skulle køre
det over ens pc. Jeg vil nemlig helst kunne bruge den uden at være tvunget til at bruge min pc. Håber nogen kan hjælpe ??
Til top Vis Martinj75's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Martinj75

Martinj75
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Marts 2011 kl. 13:44 | IP-adresse registreret  

Man må kunne få den til i det mindste selv at lave en afspilningsliste på 100 numre ud fra tilfældigt udvalgte albums. Kan det
lade sig gøre ?

volleborg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 05 Marts 2011 kl. 15:10 | IP-adresse registreret  

Den eneste mulighed, jeg kender til, er et plugin lavet af Erland Isaksson til at generere dynamiske playlister http://wiki.slimdevices.com/index.php/Dynamic_Playlist_plugi n .

Problemet er bare, at den skal køre på et SqueezeCenter, og det vil du jo helst undgå.

Jeg benytter mig selv af det, og det virker fint. Det er dog lidt besværligt at sætte op.

Til top Vis volleborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af volleborg

Martinj75
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Marts 2011 kl. 21:32 | IP-adresse registreret  

Jeg har fundet noget som har vist sig at kunne tilfredsstille mig. Man kan vælge det der hedder "Tilfældig miks af numre". Så
laver den ligesom en liste på ti tilfældige numre som den spiller, men listen udbygges løbende og jeg har nu lyttet til ihvertfald
20 numre i træk uden gentagelser. Jeg ved dog ikke om den fortsætter i det "uendelige", men indtil videre fungerer det ok. Det
er bare lidt skidt at man ikke kan vælge nogle albums hvor det samlede antal sange overskrider de 100 som den så kan blande
ud fra. Men man kan jo ikke kræve alverdens fra en lille dims til 1800 kr......

slate
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2007
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 05 Marts 2011 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

For Touch er playlist begrænset til 100 http://wiki.slimdevices.com/index.php/Squeezebox_Touch_as_a_ Home_Music_Server#No_Configurable_Settings

For en SBS server er default 500 og det kan konfigureres.

FYI der har været et performance problem mht bl.a. store playlist som er blevet rettet i 7.6. Om det gør det bedre for Touch i 7.6 vides ikke.

og ellers http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=84763

Til top Vis slate's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af slate

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes