Sendt: 09 November 2010 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle sammen. Fandt hjemmesiden Lydstuen, og har også været ude og aflægge et besøg derude. Det man skal gøre at man ringer i forvejen og søger for man får en tid. Dog syntes jeg ikke det var så nemt at få fat på ham Kurt, Så der blev jeg en smule skuffet. Men da det lykkes kan jeg sige at jeg fik en fantastisk oplevelse. Man møder en som der VED, hvad han taler om, og som har styr på hvordan en højtaler virker og hvorfor kabler virker som de gør. Jeg fik selv en meget større viden omkring HIFI. Kurt gav sig tid til at sætte sig ned og tale om hvordan produktet var blevet fremstillet eksempel kom vi fordi Lavardin som er et fanatisk produkt Jeg blev derefter interesseret og søgte lidt rundt omkring. Blandt andet fandt jeg nogle links her fra. Men også på Facebook hvor der åbenbart er blev dannet en gruppe på Facebook som heder Lydstuen. Der har man mulighed for at give kommentarer hvis man ellers har nogle. Der er dog ingen lige nu. Men vil da selv smutte fordi derinde og smide en.  Hilsen Rasmus Brix
|