Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. maj 2024 | 02:35   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Udstillinger og messer
 HIFI4ALL Forum : Udstillinger og messer
Emne Emne: KT-radio hifi & high end udstillingen2010 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2409
Sendt: 11 Oktober 2010 kl. 16:58 | IP-adresse registreret  

Lyder dejligt da danmark laver nogen af verdens bedste højtaler og nogen af de bedste er og blive b.la audiovector (som jeg dog mener kræver det rigtige udstyr for at diskanten ikke opleves negativ)
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 
NriK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1781
Sendt: 11 Oktober 2010 kl. 17:56 | IP-adresse registreret  

Peter... det er top$ det der
Til top Vis NriK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NriK
 
gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2409
Sendt: 13 Oktober 2010 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

Underligt på nerds.dk er der reklame for at der er electrodays (kt radios hifi udstilling)
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4567
Sendt: 13 Oktober 2010 kl. 20:55 | IP-adresse registreret  

gasolin skrev:
Underligt på nerds.dk er der reklame for at der er electrodays (kt radios hifi udstilling)

På Nerds er der bragt en nyhed, og her står det i Arrangementskalenderen

http://www.hifi4all.dk/arrangementer/Arrangement.asp?iType=2 &iAn=376



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
beobrian
Branchemedlem
Branchemedlem

B&O

Bruger siden: 10 September 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 416
Sendt: 13 Oktober 2010 kl. 21:49 | IP-adresse registreret  

Jeg kan da så tilføje at vi fra Bang & Olufsen også kommer på KT-messen i år, og vi glæder os til at vise vores løsninger frem.

Vi vil være at finde på 1.sal over den ene af de store sale.

Så kom op og sig hej, jeg er der med en af mine gode kollegaer

Beklager, men reklame er ikke tilladt i forummet. Indlægget er rettet!

Mvh, Mikkel - Redaktør!

Til top Vis beobrian's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af beobrian
 
beobrian
Branchemedlem
Branchemedlem

B&O

Bruger siden: 10 September 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 416
Sendt: 13 Oktober 2010 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

Indlæg rettet tidligere
Til top Vis beobrian's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af beobrian
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4567
Sendt: 13 Oktober 2010 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

beobrian skrev:

Nåeh nej du mener B&O må ikke skrive de er på en messe, Men Audiovector må godt eller hva?

Den forstår jeg ikke helt, men kig selv tidligere i denne tråd.

Undskyld Brian... jeg havde ikke bemærket Audiovectors indlæg. Tak fordi du gjorde opmærksom på det.

Det er rettet nu!



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
beobrian
Branchemedlem
Branchemedlem

B&O

Bruger siden: 10 September 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 416
Sendt: 13 Oktober 2010 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:
beobrian skrev:

Nåeh nej du mener B&O må ikke skrive de er på en messe, Men Audiovector må godt eller hva?

Den forstår jeg ikke helt, men kig selv tidligere i denne tråd.

Undskyld Brian... jeg havde ikke bemærket Audiovectors indlæg. Tak fordi du gjorde opmærksom på det.

Det er rettet nu!

Helt ok, ret skal være ret.
Til top Vis beobrian's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af beobrian
 
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3399
Sendt: 13 Oktober 2010 kl. 22:51 | IP-adresse registreret  

beobrian skrev:
Mikkel Gige skrev:
beobrian skrev:

Nåeh nej du mener B&O må ikke skrive de er på en messe, Men Audiovector må godt eller hva?

Den forstår jeg ikke helt, men kig selv tidligere i denne tråd.

Undskyld Brian... jeg havde ikke bemærket Audiovectors indlæg. Tak fordi du gjorde opmærksom på det.

Det er rettet nu!

Helt ok, ret skal være ret.

Lidt hårdt var det nu alligevel...

Du skrev nogle kommentarer som jeg ikke vil betegne som reklame, men bare "vejvisere", f.eks. om at I vil være at finde på messen og at I glæder jeg til at vise jeres løsninger frem, at I vil være at finde på 1. sal, at I anvender flotte møbler (måske reklame, men i hvert fald ikke for jer selv), og at du er der med en af dine gode kolleger. Audiovector får stadig lov til at bl.a. at fortælle en historie om Ole og deres nyeste model, og at de kan nås på deres hovednummer.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4567
Sendt: 13 Oktober 2010 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

Wymax skrev:

Lidt hårdt var det nu alligevel...

Du skrev nogle kommentarer som jeg ikke vil betegne som reklame, men bare "vejvisere", f.eks. om at I vil være at finde på messen og at I glæder jeg til at vise jeres løsninger frem, at I vil være at finde på 1. sal, at I anvender flotte møbler (måske reklame, men i hvert fald ikke for jer selv), og at du er der med en af dine gode kolleger. Audiovector får stadig lov til at bl.a. at fortælle en historie om Ole og deres nyeste model, og at de kan nås på deres hovednummer.

Hej Wymax!

Ikke ifølge retningslinjerne, citat:

Branchemedlemmer må ikke tale rosende eller reklamerende for produkter denne selv måtte have produceret, have forhandling og/eller distribution af eller kommerciel tilknytning til.



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3399
Sendt: 13 Oktober 2010 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:
Wymax skrev:

Lidt hårdt var det nu alligevel...

Du skrev nogle kommentarer som jeg ikke vil betegne som reklame, men bare "vejvisere", f.eks. om at I vil være at finde på messen og at I glæder jeg til at vise jeres løsninger frem, at I vil være at finde på 1. sal, at I anvender flotte møbler (måske reklame, men i hvert fald ikke for jer selv), og at du er der med en af dine gode kolleger. Audiovector får stadig lov til at bl.a. at fortælle en historie om Ole og deres nyeste model, og at de kan nås på deres hovednummer.

Hej Wymax!

Ikke ifølge retningslinjerne, citat:

Branchemedlemmer må ikke tale rosende eller reklamerende for produkter denne selv måtte have produceret, have forhandling og/eller distribution af eller kommerciel tilknytning til.

Jeg skal gerne tilstå at jeg ikke aner om B&O har nogen som helst tilknytning til de møbler der omtales, og den rosende omtale lyder da lidt derhen ad - men eftersom B&O er producent og ikke forhandler er det min umiddelbare fortolkning at de ikke forhandler møblerne.

De andre kommentarer, som jeg har listet, mener jeg ikke er hverken rosende eller reklamerende - og da i hvert fald ikke mere end at Audiovector selv omtaler deres egne produkter ("den nye model" osv.). Du har slettet den del af Audiovector's indlæg der var direkte reklame - men hele B&O's røg med i svinget, også de dele der ikke er reklame, og hvis Audiovector skal have lov til at omtale deres deltagelse i messen skal B&O vel også have det.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4567
Sendt: 13 Oktober 2010 kl. 23:16 | IP-adresse registreret  

Wymax skrev:

Jeg skal gerne tilstå at jeg ikke aner om B&O har nogen som helst tilknytning til de møbler der omtales, og den rosende omtale lyder da lidt derhen ad - men eftersom B&O er producent og ikke forhandler er det min umiddelbare fortolkning at de ikke forhandler møblerne.

De andre kommentarer, som jeg har listet, mener jeg ikke er hverken rosende eller reklamerende - og da i hvert fald ikke mere end at Audiovector selv omtaler deres egne produkter ("den nye model" osv.). Du har slettet den del af Audiovector's indlæg der var direkte reklame - men hele B&O's røg med i svinget, også de dele der ikke er reklame, og hvis Audiovector skal have lov til at omtale deres deltagelse i messen skal B&O vel også have det.

Det var en produktomtale fra start til slut, derfor fjernede jeg indlægget. Hvis Brian ønsker at lave et nyt indlæg er det ham helt frit, så længe det overholder retningslinjerne.



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2409
Sendt: 13 Oktober 2010 kl. 23:19 | IP-adresse registreret  

Skulle vi ikke stedet for at diskutere om det ene indlæg var reklame eller ikke, komme med nogen kommentarer til electroday i den kommende weekend istedet, inden den begynder, så kan man altid skriver sine kommentarer efter man har oplevete electrodays
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3399
Sendt: 13 Oktober 2010 kl. 23:51 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

Wymax skrev:

Jeg skal gerne tilstå at jeg ikke aner om B&O har nogen som helst tilknytning til de møbler der omtales, og den rosende omtale lyder da lidt derhen ad - men eftersom B&O er producent og ikke forhandler er det min umiddelbare fortolkning at de ikke forhandler møblerne.

De andre kommentarer, som jeg har listet, mener jeg ikke er hverken rosende eller reklamerende - og da i hvert fald ikke mere end at Audiovector selv omtaler deres egne produkter ("den nye model" osv.). Du har slettet den del af Audiovector's indlæg der var direkte reklame - men hele B&O's røg med i svinget, også de dele der ikke er reklame, og hvis Audiovector skal have lov til at omtale deres deltagelse i messen skal B&O vel også have det.

Det var en produktomtale fra start til slut, derfor fjernede jeg indlægget. Hvis Brian ønsker at lave et nyt indlæg er det ham helt frit, så længe det overholder retningslinjerne.

Der er jeg så uenig, men du vinder per default.

Og så tager jeg chancen og skriver det som ikke indeholder reklamedelen, da jeg mener det er lige så vitalt som det Audiovector får lov til at skrive:

beobrian skrev:
Jeg kan da så tilføje at vi fra Bang & Olufsen også kommer på KT-messen i år, og vi
glæder os til at vise vores løsninger frem.

<reklame afsnit vedr. et tv fjernet>

<reklame afsnit vedr. noget gejl fjernet> 

Vi vil være at finde på 1.sal over den ene af de store sale.

<reklame afsnit vedr. nogle møbler fra et bolighus fjernet>

Så kom op og sig hej, jeg er der med en af mine gode kollegaer.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax
 
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3399
Sendt: 13 Oktober 2010 kl. 23:53 | IP-adresse registreret  

gasolin skrev:
Skulle vi ikke stedet for at diskutere om det ene indlæg var reklame eller ikke, komme med nogen kommentarer til electroday i den kommende weekend istedet, inden den begynder, så kan man altid skriver sine kommentarer efter man har oplevete electrodays

Beklager, men jeg synes det er relevant at der ikke udøves forskelsbehandling. Normalt trækker jeg hurtigt min mening, men her synes jeg der er tydelig forskelsbehandling.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4567
Sendt: 14 Oktober 2010 kl. 00:04 | IP-adresse registreret  

Wymax skrev:

gasolin skrev:
Skulle vi ikke stedet for at diskutere om det ene indlæg var reklame eller ikke, komme med nogen kommentarer til electroday i den kommende weekend istedet, inden den begynder, så kan man altid skriver sine kommentarer efter man har oplevete electrodays

Beklager, men jeg synes det er relevant at der ikke udøves forskelsbehandling. Normalt trækker jeg hurtigt min mening, men her synes jeg der er tydelig forskelsbehandling.

Det er godt, at der er nogen der holder øje med mig



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3399
Sendt: 14 Oktober 2010 kl. 00:11 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:
Wymax skrev:

gasolin skrev:
Skulle vi ikke stedet for at diskutere om det ene indlæg var reklame eller ikke, komme med nogen kommentarer til electroday i den kommende weekend istedet, inden den begynder, så kan man altid skriver sine kommentarer efter man har oplevete electrodays

Beklager, men jeg synes det er relevant at der ikke udøves forskelsbehandling. Normalt trækker jeg hurtigt min mening, men her synes jeg der er tydelig forskelsbehandling.

Det er godt, at der er nogen der holder øje med mig

Jeg er absolut ikke B&O fan (!), men ret skal være ret

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax
 
Stenberg
Branchemedlem
Branchemedlem

Terton Audio

Bruger siden: 06 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 42
Sendt: 14 Oktober 2010 kl. 12:46 | IP-adresse registreret  

Hej Mikkel.

Jeg er nødt til at kommenterer denne tråd - selv om det nok på sigt vil give mig mere dårlig omtale - men sådan må det så være.

Skulle du ikke modificere dine forum regler lidt - hvis ikke branchemedlemmer kan svare på indlæg fra brugere - og omtale hvilke produkter de kan se hvor,- har dit site så ikke glemt hvem det er til for. Jeg mener - du har et Website som lever for - og på grund af - hifi og video produkter og interessen for disse - det er ikke omvendt - eller?

Når folk spørger mig om hvorfor vi ikke er tilstede med enkelte personer - eller produkter - så er jeg da nødt til at fortælle hvorfor - og hvad de så kan se istedet for. der var INGEN reklame i mit indlæg - kun en nøgtern omremsning af hvilke produkter der ville være at se på Electrodays - jeg skrev intet om deres fortræffeligheder - dem kender de personer som jeg henvender mig til allerede - tro mig.

MVH

Peter Stenberg

Audiovector

 

Mikkel Gige skrev:
Wymax skrev:

gasolin skrev:
Skulle vi ikke stedet for at diskutere om det ene indlæg var reklame eller ikke, komme med nogen kommentarer til electroday i den kommende weekend istedet, inden den begynder, så kan man altid skriver sine kommentarer efter man har oplevete electrodays

Beklager, men jeg synes det er relevant at der ikke udøves forskelsbehandling. Normalt trækker jeg hurtigt min mening, men her synes jeg der er tydelig forskelsbehandling.

Det er godt, at der er nogen der holder øje med mig

Til top Vis Stenberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stenberg
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4567
Sendt: 14 Oktober 2010 kl. 14:03 | IP-adresse registreret  

Stenberg skrev:

Hej Mikkel.

Jeg er nødt til at kommenterer denne tråd - selv om det nok på sigt vil give mig mere dårlig omtale - men sådan må det så være.

Skulle du ikke modificere dine forum regler lidt - hvis ikke branchemedlemmer kan svare på indlæg fra brugere - og omtale hvilke produkter de kan se hvor,- har dit site så ikke glemt hvem det er til for. Jeg mener - du har et Website som lever for - og på grund af - hifi og video produkter og interessen for disse - det er ikke omvendt - eller?

Når folk spørger mig om hvorfor vi ikke er tilstede med enkelte personer - eller produkter - så er jeg da nødt til at fortælle hvorfor - og hvad de så kan se istedet for. der var INGEN reklame i mit indlæg - kun en nøgtern omremsning af hvilke produkter der ville være at se på Electrodays - jeg skrev intet om deres fortræffeligheder - dem kender de personer som jeg henvender mig til allerede - tro mig.

MVH

Peter Stenberg

Audiovector

Hej Peter!

Som branchemedlem må du gerne svare på forespørgsler fra brugere. I dette tilfælde gik det på om I deltog på messen. Lidt firkantet sagt, kunne du blot have svaret "ja"

At du af egen vilje vælger at omtale jeres produkter, er ikke tilladt. Dette kan gøres i Tilbudsavisen, Arrangementskalenderen og via Bannere. Mod betaling selvsagt... og det er jo netop derfor, at produkter ikke må omtales uopfordret af branchemedlemmer i forummet.

Havde en læser spurgt hvilke produkter I ville tage med på messen, så er sagen en anden. Så kunne du sagtens omtale produkterne ved navn, så længe der ikke tilføjes priser, rosende ord, eller anden reklamerende omtale.

Jeg har en interesse i at holde siden i luften, og det kræver selvsagt at der kommer lidt skillinger i kassen. Derfor kan jeg ikke tillade at nogle forhandlere omtaler deres udstyr uopfordret i forummet, når andre har valgt at betale for omtale af deres produkter via Tilbudsavisen, Arrangementskalenderen, og via bannere. Det skal være ens for alle forhandlere...

Citat fra retningslinjerne:

"Branchemedlemmer må ikke tale rosende eller reklamerende for produkter denne selv måtte have produceret, have forhandling og/eller distribution af eller kommerciel tilknytning til. Til gengæld må branchemedlemmet gerne komme med relevant opklarende information som eksempelvis teknisk indsigt eller support til et produkt, hvor en sådan information efterspørges."



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Jonas_h
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Jonas tager en pause!

Bruger siden: 30 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 904
Sendt: 14 Oktober 2010 kl. 19:08 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

Havde en læser spurgt hvilke produkter I ville tage med på messen, så er sagen en anden. Så kunne du sagtens omtale produkterne ved navn, så længe der ikke tilføjes priser, rosende ord, eller anden reklamerende omtale.



Til B&O og Audiovector: Jeg er meget interesseret i at høre, hvilke produkter I har tænkt jer at troppe op med. Så skriv endelig løs.
Til top Vis Jonas_h's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas_h Besøg Jonas_h's Websted
 

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes