| Sendt: 08 Oktober 2010 kl. 08:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle!
Jeg mener jeg har læst i en tråd, om een, som havde sat en ortofon Rohmann sammen med en ortofon T 2000 trafo - og vel at mærke med et rigtig godt resultat.
Er der nogen af jer, som har forsøgt - og hvad mener I evt. om resultatet?
mvh
Søren
|