Bruger siden: 28 Februar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 669
Sendt: 10 August 2010 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
Jamen glæder mig da til at se billeder af projektet :) Hvordan deler du mellem enhederne og hvordan er dine tanker mht.
delefilter og general konstruktion??
__________________ Livet er som en barneskjorte - kort og beskidt
Bruger siden: 16 August 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 549
Sendt: 11 August 2010 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
Hej jazz basserne er sku sjovt nok nogle jeg har fundet på en losseplasd hvor end tosse det lyder , det skal dov siges at de flotte diskanter var gået en tur men mellem tonen 8" og 10 " samt den store 12 " er i flot stand endvider pilled jeg hele delefilteret og dæmper matrialet ud resten af kabinetted var i dårlig stand .mth til 2 mellemtoner så skal det bare prøves fordi jeg kan og har 4 stk
VH T
__________________ Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
Bruger siden: 16 August 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 549
Sendt: 13 August 2010 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
Hej jazz de basser er fra AR9LS og mht delefilter har jeg ikke noglen hjælp end den jeg finder på netted så hvis man har tid og lyst så skal man være velkommen til en kop pils
VH T
__________________ Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum