Bruger siden: 29 Juli 2010 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 18
Sendt: 01 August 2010 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
hey er ejer af en harman / kardon 3470
for nogen tid siden gik den ud og der kom lidt røg op, nu har jeg haft kabinettet af den og så at en sikring var sprunget. Jeg skiftede sikringen men da jeg tændte for forstærkeren sprang den igen og der kom igen røg op ?
Nogen der har et bud på hvad det kunne være og om den er værd at få lavet ? gav 2000 for den i sin tid som brugt.
Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
Sendt: 01 August 2010 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
Hvis der har været lukket røg ud, er det lidt illusorisk at prøve at skifte sikringen og håbe der ikke er sket noget - der er vel gået en udgang, så du må nok forbi et værksted og få et bud på reparationen
__________________ -Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
Bruger siden: 13 Februar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 527
Sendt: 01 August 2010 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
- Vores lokale forhandler / værksted tager ikke noget for at kigge den efter og komme med et overslag, koster kun retur-portoen, men det kræver selvfølgelig at man kan pakke og sende den?? - Til den pris kan det vel altid betale sig at få den underøgt????
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum