Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 17:17   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: Hjælp til ny pladespiller (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
xpender
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2010
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 23 Juni 2010 kl. 16:29 | IP-adresse registreret  

Hej alle..
Jeg har i noget tid haft lånt min fars gamle pladespiller, men nu må det være tid til at jeg får min egen.
Jeg er studerende, og bor i en lille lejlighed, så halvdelen af mit anlæg (læs: gulv og center højttaler, samt subwoofer) står
hjemme ved mine forældre, og jeg bruger pt mine baghøjttalere som front.

Jeg søger derfor ikke en high-end pladespiller, men vil heller ikke have noget, som jeg alligevel skal ha skiftet ud, den dag
jeg får sat mit anlæg ordentligt sammen igen.

Har kigget lidt på en NAD
C555i
, da min far har NAD anlæg, og jeg synes det lækkert.

Har også kigget på en billigere Pro-Ject Debut III

Håber i kan komme med fordele, eller ulemper ved disse, eller komme med helt andre forslag.

På forhånd tak

/steffen

PS. Spiller mest nye plader, men har også nogle gamle, ved ikke om det har noget at sige, men nu ved i det
Til top Vis xpender's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xpender

Kasper H
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2003
Lokalitet: København
Sendt: 23 Juni 2010 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

Hej Steffen

Jeg var selv i den situation for et par år siden. Jeg ville klart kigge brugt. Der er rigtig mange lækre pladespillere derude som
kan fåes for en billig penge. Der er selvfølgelig Pro-Ject som laver fornuftige spillere (har selv hat en), du kan også kigge rega