Forfatter |
|
bakke94x Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2010 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 4
|
Sendt: 15 Juni 2010 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens
Dette er min første tråd herinde. Jeg er ikke den største haj til hi-fi. En ven søger et surroundsound anlæg til brug med hans PS3. Han vil helst ikke bruge mere end 5-600 kr... og nu ved jeg godt, at det sikkert ikke lige er det leje de fleste af jer ville vælge at købe i, men vi er nogle unge drenge og det er sådan set bare surround effekten han ønsker når han spiller.
Brugt eller ikke brugt er ligegyldigt, bare den bedste lyd for pengene. I må godt fyre nogle enkelte bud af der overstiger budgettet, hvis det er helt umuligt at finde noget til denne pris. Jeg har selv et halvgammelt Creative 5.1 surround anlæg sat til min PS3 og det spiller absolut fint til de 300 kr. jeg gav for det for 2 år siden! Nyprisen var vidst rundt de 2500...
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
Sendt: 15 Juni 2010 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er i mine øjne/ører langt fra muligt at finde noget surroundsæt som er værd at høre på til den pris !
__________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
sunmusic Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1065
|
Sendt: 15 Juni 2010 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
kig efter et brugt logitech z-5500- det kan fåes til 600-800 hvis du er lidt tålmodig
|
Til top |
|
|
bakke94x Forum Bruger

|
Sendt: 15 Juni 2010 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit sæt spiller ganske fint... folk herinde har sikkert en noget højere standard, det jeg klar over, men i det her tilfælde er det væsentlige at det giver surround effekten. :)
EDIT: tak for buddet, jeg tager lige et kig på det! Tråden er stadig åben
for andre bud!
EDIT2:
Har lige set på det Logitech sæt, det ser satme lækkert ud og ifølge anmeldelserne lyder det sprødt! Men efter en grundig søgen rundt på nettet ser det ikke ud som om det er muligt at få til under 1200...
|
Til top |
|
|
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
Sendt: 16 Juni 2010 kl. 05:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
gav min søster på 15 det Logitech Z5500 sæt, og hun er henrykt over det.
Havde det før i soveværelset netop pga anmeldelserne, gav 1000 for det brugt. Det spiller fint i forhold til prisen, og så er det sagt. Bassen er meget frembrusene og diskanten/mellemtonen lidt til den skingre side. Men det kan spille højt og du kan mærke bassen og surroundeffekten er der.
så bed din kammerat spare lidt mere op og find sådan et sæt, for det vil helt sikkert indfri hans forventninger uden at flå ham sindsygt. __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
Til top |
|
|
Mercury Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
Sendt: 16 Juni 2010 kl. 06:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Søren fra Audiocompagniet har ombygningsudsalg og jeg citerer fra hans tilbud:
"Pioneer surround forstærker,
CD, DVD,
Tuner - helt system 1500kr(kundesalg). Giv et bud!"
|
Til top |
|
|
dysterland Forum Bruger

Bruger siden: 26 August 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 769
|
Sendt: 16 Juni 2010 kl. 08:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
bakke94x Forum Bruger

|
Sendt: 16 Juni 2010 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror du har ret, dysterland. Bare de har optisk lydudgang så de passer i PS3en. Mht. til Audiocompagniet, kan jeg ikke finde det tilbud? Det er dog også lige lidt for dyrt desværre...
Det er ikke så vigtigt at det kan spille virkeligt højt, han har et lille værelse. Jeg tager lige et kig på det 2 sæt Dysterland linker :)
|
Til top |
|
|
temporary Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2010 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 7
|
Sendt: 16 Juni 2010 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
*EDIT*
|
Til top |
|
|
sunmusic Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1065
|
Sendt: 16 Juni 2010 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
temporary skrev:
Jeg har et sæt PC-højttalere, som jeg ikke bruger mere. De har godt nok ikke en optisk udgang, men
man kan vel finde en
måde at koble dem sammen med PS3'en på?
Jeg vil ihvertfald gerne sælge sættet i den prisklasse du foreslår. Det hedder I-trigue 5600 og er meget velholdt. Hvis du er
interesseret kan du skrive en besked til mig. |
|
|
hej Temp: det er ikke tilladt at købe og sælge i forum. Jeg kan se du er ny her, så velkommen til. ps3 har kun stereoudgang på
de analoge så et htsæt skal have optisk indgang.
|
Til top |
|
|
temporary Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2010 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 7
|
Sendt: 17 Juni 2010 kl. 11:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Citér:
hej Temp: det er ikke tilladt at købe og sælge i forum. Jeg kan se du er ny her, så velkommen til. ps3 har kun
stereoudgang på
de analoge så et htsæt skal have optisk indgang. |
|
|
Ok har lige slettet det!
|
Til top |
|
|
dysterland Forum Bruger

|
Sendt: 17 Juni 2010 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
bakke94x skrev:
Tror du har ret, dysterland. Bare de har optisk lydudgang så de passer i PS3en. |
|
|
OK, det var jeg ikke lige opmærksom på - de sæt, jeg linker til, har ikke optisk indgang... __________________ HTPC, V-DAC, NAD 1240, 2x LC Audio The End, Avance Dana 980, Dual 1226 m. OM10 pickup
|
Til top |
|
|
dysterland Forum Bruger

|
Sendt: 17 Juni 2010 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er disse Creative måske noget - der står, at de har digital indgang, men jeg kan ikke se, om det er optisk eller coax: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=473771__________________ HTPC, V-DAC, NAD 1240, 2x LC Audio The End, Avance Dana 980, Dual 1226 m. OM10 pickup
|
Til top |
|
|
bakke94x Forum Bruger

|
Sendt: 17 Juni 2010 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Logitech'sne er meget gamle. Ikke at det gør noget, men de har ikke optisk lydudgang. De Creatives der linkes til ser spændende ud men kan ikke finde nogen steder om det er optisk eller coax... :)
|
Til top |
|
|