Sendt: 30 Maj 2010 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har overvejet om de ellers fine Shuko stik skulle skiftes til alm. 3 pol med jord for at få jordforbindelsen med over i skærmen på strømkablet.Shuko passer jo ikke 100% til vores indstallation fjederen er jord på Shuko stikket men sådan er vores lovlige kontakter jo ikke lavet.
Har bla. en Furutech netskinne med filter i og en PS Audio filter som jeg vil bruge begge har jo Shuko tilslutning.Ud af vægen sidder en Opus dåse med 3 udtag som følger den standard vi bruger her.
Nu kan jeg jo se at der er lavet et hul i Shuko stikket som om man kan sætte en "pind" i dog ved jeg ikke om hulafstanden passer i vores kontakter og om det er meningen, det er det vel ikke at man lige montere en sådan.
Nu er det jo også en lidt kilden sag om de fine dyre Shuko stik er bedre, men man mister jo jordmuligheden med det fra vægudtaget.
Elektrikeren der var her forleden sagde at man bruger nul som jord og det var lovligt pga. en del vandrør som gik i jorden her på stedet og forbindelsen dermed var iorden. __________________ Hilsen JRGW
Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
|