Sendt: 19 Maj 2010 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa. Hermed en glædelig historie.
For nogle måneder siden, købte jeg en Infocus IN83 som demo model fra HFK på Åboulevard.
Den har kørt en del tid i butikken så jeg købte en ekstra garanti med, som også dækker pæren.
Så her i vinteren begyndte den med at lave sjøve streger og mærklige farver på den ene halvdel af skærmen. Men kun engang imellem og det kunne gå meget lang tid imellem fejlene.
HFK sagte at jeg kunne komme ind og den vil blive byttet, ingen problemer der, dog vil det tage et par uger minimum. Så beslyttede jeg med at vente til ferien, da jeg ikke har andet i stuen.
Så tænkte jeg på at skrive til Infocus og høre om det var noget man kunne gøre, måske resete den eller et eller andet. Det vil da være dejligt hvis man ikke skal køre til butikken med den.
4 dage efter står der så en fragtmand med en ny projektor til mig, direkte fra Infocus Europe. Det er sgu service der siger spar 2. Sådan Infocus.
jeg synes lige at vi ligeså godt kan komme med de gode historier... der er lige for mange klager her i forumet....:) __________________ moddet marantz sa15
touch m. internt skærm samt panos bat. psu
moddet benchmark dac1
holfi prenb1
holfi nb250
taralabs the one over alt,
KEF reference 201/2
|