Sendt: 16 Maj 2010 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har pt en Marantz SR 5400 OSE, det har bl.a har 5.1 analog audio input. Jeg bestilte i forbindelse med et LG 50PK760N plasma tv en LG BD-560 i den tro at denne blu-ray afspiller havde 7.1 analog audio output (hvilket LG Nordic havde oplyst forhandleren om at denne havde). Valget var mellem PS3 slim (spille konsol + blu-ray afspiller) eller denne LG BD-560, der via SIMPLINK fungerer sammen med remoten fra TV'et. Sagen er også den at jeg får en Denon PMA-2000AE til August, samt et par B&W 703. Så jeg tænkte at jeg måske kunne nøjes med en "crappy" surround receiver til at dekode bitstream signalet, og så bruge PMA'en som effekt til fronterne. Pt skal surround receiveren trække: - front: B&W CDM7-SE - center: B&W CDMC-SE - rear: B&W CDM1-SE Jeg må indrømme at jeg har antager at de nye HD-lyd formater lød bedre end det gamle DTS, uanset (næsten) hvilken surround receiver man brugte?  Med hvad vil folk råde mig til her? - at jeg bare fortsætter med min Marantz receiver, og kører signalet via optisk eller coax istedet for at satse på en ny billig receiver der understøtter dekoding af bitstream? På forhånd tak for hjælpen, Malik
|