| Sendt: 30 April 2010 kl. 09:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis i er bare en lille smule iterresseret i musik så prøv at sætte den til jeres eget anlæg. I har måske ikke en Phono-indgang i forstærkeren mere, men det kan let løses ved at prøvelåne en RIAA hos en god seriøs forretning. Der vil sikkert ske det at i beholder pladespilleren, som iøvrigt er en rigtig rigtig god pladespiller, og hører musik med en glemt glæde... :O)
Hvilken arm og puckup sidder der på?
mvh. M
|