| Sendt: 27 April 2010 kl. 07:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle sammen...
Jeg er en af de mange som går og venter på en Denon-reciever...men efter at have snakket med hfk i går og har fået at vide at der går ca 5 uger endnu, ud over de 5 uger jeg i forvejen har ventet, er jeg nu begyndt at kigge efter andre mærker.
Jeg har fået et godt øje til Marantz design, og kan læse rundt omkring at de skulle være gode til stereo på deres surroundrecievere...jeg har især kigget på den model der hedder SR6004.
Men jeg har aldrig haft fornøjelsen af at lytte til nogen af Marantz' modeller...
Jeg synes alle de forretninger jeg kan finde der forhandler Marantz ligger i jylland...kender i til nogen butikker på sjælland (gerne sydsjælland). Eller hvis der er en af jer der måske vil lade mig lytte lidt til jeres grej?
Jeg ved godt at lyd og klang er en meget individuel vurdering, men da jeg er helt blank på stort set alt andet end Denon og Sony. Hvis om muligt, kan man så sammenligne Marantz lyd med nogen andre? Sidst men ikke mindst, så skal den kommende reciever trække et sæt B&W 603 S3'ere og en LCR600S3. Er det en god kobination med B&W på Marantz...forslag modtages med kyshånd :)
Jeg takker mange gange på forhånd for jeres hjælp!!
Claus
|